کرامت انسانی بزرگترین شعار امام خمینی (ره) در انقلاب است 

اردبیل _ ایرنا_ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: بزرگترین شعار امام در انقلاب اسلامی ایران حفظ کرامت انسانی بود و این اندیشه ها باید برای نسل‌های جوان تبیین شود.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، حجت الاسلام مهدی ستوده در مراسم گرامیداشت سی و پنجمین سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) اظهار کرد: خداباوری مردم باوری و خودباوری سه ویژگی بارز و منحصر به فرد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) در شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی بود.

وی افزود: حضرت امام خمینی (ره) با ایجاد تحولات تاریخی بزرگ بنیانگذار همدلی و همزبانی شد و با روش جهادی، تفکری عالمانه و عزم معنوی که داشت با استبداد و استکبار به مبارزه پرداخت و با انقلاب اسلامی موفق شد به تاریخ روحی تازه بدمد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل اضافه کرد: امام خمینی (ره) الگوی مبارزه با استکبار و نشر دهنده تعالیم اسلام در جهان بود و امروز باید با ترویج و ارج نهادن به اندیشه و افکار امام خمینی،فرهنگ معنوی را به نسل‌های جوان منتقل کرد.

حجت الاسلام ستوده افزود: بازگشت مجدد مسلمانان جهان به استقلال و رهایی از یوغ استکبار جهانی، میراث گرانبهای امام برای مردم ایران و ملت های تحت ستم در جهان است.

وی با تقدیر از مردم خلخال در خصوص پایبندی به اهداف توسعه و آرمان های انقلاب و نظام اسلامی افزود: مردم خلخال قبل از پیروزی انقلاب، دوران انقلاب و بعد از آن با حضور در صحنه ها همواره پشتیبان نظام و انقلاب بودند.

وی اظهار کرد: بزرگترین گفتمان انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) دفاع از مظلوم و مقابله با ظالم بود که ما نیز وظیفه داریم در مسیر امام این راه را ادامه دهیم.

در این مراسم که به همت ستاد برگزاری آیین‌های ملی و مذهبی شهرستان خلخال و با حضور قشرهای مختلف مردم در مسجد جمعه شهر خلخال برگزار شد، شرکت کنندگان یاد امام راحل را گرامی داشته و با برپایی مراسم سینه زنی عزاداری کردند.

همچنین به مناسبت گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد رحلت جانسوزه حضرت امام خمینی برنامه‌های مختلفی از جمله برپایی آیین عزاداری در مساجد خلخال و مراکز بخش‌های این شهرستان برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha