۱۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۴۳
کد خبرنگار: 2220
کد خبر: 85497263
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اطلاعیه سپاه خوزستان به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد

اهواز - ایرنا - سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان به مناسبت سی وپنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش ایرنا ، معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه ولیعصر(عج) خوزستان به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد در اطلاعیه ای آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خرداد ماه در حافظه تاریخی انقلاب اسلامی و ملت ایران با نام پرفروغ حضرت امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، پیوند خورده است و چهاردهم و پانزدهم این ماه در هر سال، فرصت شایسته و درخوری برای بازخوانی چرایی نهضت اسلامی و دستاوردها و پیامدهای آن برای ایران مقتدر و بلکه امت اسلامی و آزادیخواهان و حق‌طلبان عالم فراهم می‌سازد.

امسال در حالی در سی و پنجمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در نیمه خرداد به سوگ می‌نشینیم که آرمان‌های آن امام حکیم هر روز بیشتر رنگ واقعیت به خود گرفته و ندای حق طلبی نه تنها از کشورهای همسایه ایران اسلامی بلکه از دورترین سرزمین‌ها در اروپا، آفریقا و آمریکا به گوش می‌رسد و ان شاءالله به زودی این فریادهای عدالت خواهی و نورانی شدن قلوب مردم جهان، انتظار فرج را به پایان برده و زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت خواهد شد.

امام خمینی رضوان الله تعالی علیه در میان تعجب و دست پاچگی قدرت های جهان، انقلاب بزرگ قرن را بنا نهاد، نهالی که امروز در قامت درختی تنومند ، هیمنه پوشالی و در حال فروپاشی آنان را به چالش می کشد و پناهگاه و نقطه امید مظلومان و مستضعفان جهان شده و آسایش را از آنان سلب کرده است.

امام خمینی کبیر عزت از دست رفته و حقوق پایمال شده ملت ایران را برگرداند و این سرزمین را به عنوان محور تمدن نوین اسلامی و احیاگر شکوه و عظمت ایران و اسلام مطرح نمود. وی روح اعتماد به نفس، افتخار، شجاعت، خودباوری و مقاومت را در ملت های ستمدیده و آزادگان جهان دمید و امت اسلامی را پس از سال‌ها فترت و غفلت احیا کرد و اسلام را به عنوان قطب مهم قدرت و نقش آفرین به جهانیان معرفی کرد.

در سالهای فقدان حضرت امام، مقام‌معظم رهبری حضرت آیت العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) به عنوان خَلَف صالح و شاگرد ممتاز امام راحل با رهبری حکیمانه، داهیانه، عزتمندانه و شجاعانه خود التیام بخش این فراق بوده و توانسته است انقلاب اسلامی و میهن عزیزمان را از گردنه های صعب العبور به سلامت عبور داده و بر قله‌های افتخار و عزت برساند.

سپاه ولی عصر(عج) خوزستان ضمن تکریم مقام شامخ امام عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی و شهدای انقلاب اسلامی به ویژه قیام خونین ۱۵ خرداد، از اقشار و آحاد ملت ولایت مدار ایران برای حضور گسترده و پرشور در آیین بزرگداشت سالگرد ارتحال ملکوتی رهبر کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) دعوت به عمل آورده و تاکید کرده: سیره و گفتمان آن حضرت همواره باید به عنوان سند و چشم‌انداز راهبردی مبارزه با نظام سلطه، چراغ راه ملت و مسئولان نظام جمهوری اسلامی و سایر ملت های مسلمان قرار گیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha