دانشگاه علوم پزشکی نیشابور در مسابقات قرآن و عترت خوش درخشید

مشهد- ایرنا- سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: ۱۱ نفر از اساتید، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه در بیست‌وهشتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت موفق به کسب مقام‌های برتر کشوری شدند.

دکتر محمدجواد فرح‌بخش روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بیست‌وهشتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت با هشت بخش، ۵۵ رشته و در ۲ مرحله دانشگاهی و کشوری برگزار شد که تعداد یک هزارو ۵۲۶ نفر از اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه در بخش‌های مختلف این جشنواره ثبت نام کردند که تعداد یک هزارو ۲۳۵ نفر مربوط به بخش‌های آوایی و معارف است.

وی ادامه داد: از تعداد کل شرکت‌کنندگان در دو بخش آوایی و معارف، تعداد چهار نفر به مرحله کشوری بخش آوایی، تعداد ۵۵ نفر نیز به بخش کشوری بخش معارف و تعداد ۶۵ نفر برای سایر بخش‌های این جشنواره اثر ارسال کرده اند.

سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: در نتایج نهایی بخش‌های معارف، هنری، ادبی، پژوهشی، فن‌آوری و تولیدات رسانه‌ای که امروز از سوی دبیرخانه مرکزی جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت اعلام شد، ۱۱ نفر از اساتید، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه حائز مقام‌های برتر کشوری شده‌اند.

فرح بخش بیان کرد: بعضی از مقام‌آوران در بخش معارف کارکنان بانو شامل «محبوبه مهربان» رتبه نخست کشوری سیره معصومین، «محبوبه چمبری» رتبه دوم معارف نهج‌البلاغه، «الهام آزادمنش» رتبه سوم عکاسی و دانشجویان «پریسا اعتمادیان» رتبه سوم حفظ نهج‌البلاغه و در بخش آوایی نیز «علی خطیب» از اساتید، رتبه سوم در رشته طراحی اپلیکیشن (نرم افزار) را کسب کردند.

مرحله نهایی بخش آوایی بیست و هشتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش در ۲ قسمت مردان و زنان به ترتیب در روزهای ۶ تا ۹ خرداد و ۱۳ تا ۱۶ خردادماه در مجتمع شهدای سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha