۱۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۱۰
کد خبرنگار: 1208
کد خبر: 85497653
T T
۲۲ نفر

برچسب‌ها

رئال منتظر «کامبک» ستاره آلمانی؛ کروس حرف آنچلوتی را زمین می‌اندازد؟

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید از ستاره آلمانی این تیم خواست تا در تصمیمش برای بازنشستگی تجدید نظر کند.

به گزارش عصر یکشنبه ایرنا، کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال از تونی کروس، ستاره آلمانی این تیم خواست تا باتوجه به کمک به کهکشانی‌ها در فتح لیگ قهرمانان اروپا برای پانزدهمین بار، در تصمیمش برای بازنشستگی تجدید نظر کند.

پس از برتری رئال در بازی دیشب در فینال لیگ قهرمانان برابر دورتموند، شمار قهرمانی‌های کروس در لیگ قهرمانان به ۶ رسید. او پنج جام را با پیراهن رئال و یک جام را نیز در قامت بازیکن بایرن مونیخ تصاحب کرده است. با این حال، مرد ۳۴ ساله پیش‌تر اعلام کرد که پس از حضور در یورو ۲۰۲۴ و همراهی ژرمن‌ها، از فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

با این وجود، سرمربی ایتالیایی رئال که شاهد درخشش مرد آلمانی در دیدار دیشب و پایه‌گذاری نخستین گل تیمش برابر دورتموند بود، گفته است که هم او و هم رئال منتظرند تا کروس درباره بازنشستگی در تصمیمش تجدید نظر کند.

آنچلوتی دراین‌باره گفت: واقعا از کروس ممنونم. او فوتبالش را در بالاترین سطح تمام کرد و هیچ راهی وجود ندارد که بتوان این حرفه را بالاتر از این سطح به پایان رساند. او به‌ اندازه کافی برای این کار جسور بود و اسطوره این باشگاه است.

وی افزود: همه هواداران قدردان او، نگاه و حرفه‌ای‌گری او هستند. به او گفته‌ام که ما منتظریم تا نظرش را عوض کند. ما منتظر تو هستیم!

انتظار می‌رود که مادریدی‌ها این هفته امضای قرارداد با کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی را اعلام کنند. ستاره سابق پاری‌سن‌ژرمن پس از اتمام قرارداد با این تیم، حالا بازیکن آزاد است.

آنچلوتی درباره این موضوع نیز گفت: رئال برای پر کردن جای خالی کروس، به بازیکنان موجود در برنابئو فکر می‌کند. بازیکن مهمی را از دست داده‌ایم اما بازیکنانی داریم که می‌توانیم جایگزین او کنیم و سبک بازی‌مان را نیز اندکی تغییر خواهیم داد. برای جنگنده ماندن، همچنان بازیکنان شگفت‌انگیزی داریم.

۲۲ نفر

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha