شمار خانه‌های هلال استان زنجان به ۲۵۹ باب رسید

زنجان- ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با اعلام اینکه خانه‌های هلال زنجان به سمت کارگران سوق یافت و خانه هلال" خانه کارگر" خرم دره و ابهر راه‌اندازی شد، گفت: با افتتاح این خانه هلال، شمار خانه‌های هلال این استان به ۲۵۹ باب با بیش از هشت هزار عضو رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حکمت‌الله هاشمی روز یکشنبه در آیین راه اندازی خانه هلال" خانه کارگر"، افزود: آموزش کمک های اولیه در صحنه حادثه معجزه می کند چرا که آموزش و سازماندهی در صحنه حادثه بسیار موثر و تاثیر گذار است که باید این آموزش ها در جامعه نهادینه شود.

وی یادآوری کرد: امروز خانه هلال "خانه کارگر" شهرستان های ابهر و خرم دره که یک هزار و ۶۰۰ نفر از کارگران تلاشگر و سختکوش جامعه در آن عضویت دارند، راه اندازی شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان ادامه داد: آموزش کمک های اولیه و سازماندهی این تعداد عضو را محقق خواهیم‌ کرد تا در حوادث و سوانح پاسخگویی درستی با استفاده از ظرفیت قشر کارگران زحمتکش را داشته باشیم.

به گفته هاشمی، در کنار ارائه آموزش ها درصدد نهادینه کردن اهداف هلال احمر در خانه های هلال هستیم.

وی اظهار کرد: جامعه آماده با تشکیل خانه های هلال، آموزش و سازماندهی نیروهای آن شکل می گیرد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این مجموعه سهم‌ زیادی در حوزه درمان دارد چرا که حمایت از سلامت انسان‌ها و معیشت جزو رسالت های هلال احمر به شمار می رود.

هاشمی تاکید کرد: در تلاش هستیم در حوزه دارو و سایر موضوعات در خدمت قشر کارگران باشیم.

وی گفت: امروز جمعیت هلال احمر در کنار خانه هلال "خانه کارگر" می تواند تاثیرگذارترین خانه هلال را داشته باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha