قرارداد مهرداد محمدی با استقلال تمدید نمی‌شود

تهران- ایرنا- مهرداد محمدی که پس از بازی با پیکان به تمام ارکان فوتبال ایران توهین کرد و این توهین‌ها با واکنش‌های منفی همراه شد احتمال دارد قراردادش با استقلال تمدید نشود.

به گزارش ایرنا، وقتی نمایندگان رسانه‌های گروهی پس از پایان بازی با پیکان به سراغ مهرداد محمدی رفتند تا از او درباره نایب قهرمانی استقلال در لیگ برتر حرف بزنند با اتفاقات عجیبی روبرو شدند، اتفاقاتی که شوکه کننده بود.

مهرداد محمدی در جملاتی عجیب به تمام ارکان فوتبال ایران توهین کرد، توهین‌هایی که با واکنش منفی همراه و باعث شد کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بابت نقض ماده ۷۱ مقررات انضباطی و استفاده از الفاظ موهن باید ظرف ۴۸ ساعت دفاعیه خود را به کمیته انضباطی ارسال کند.

قرار است این بازیکن ظرف چند روز آینده با حضور در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پاسخگوی حرف‌هایی در شان فضای فرهنگی ورزشی جامعه نبود، ادبیاتی که چنان منشوری بود که خبرنگاران و اهالی رسانه مجبور شدند برای پخش آن بارها از بوق ممتد استفاده کنند البته این شیوه از بیان اعتراض در فوتبال ایران در گذشته نیز سابقه داشته تا جایی که برخی از مربیان و بازیکنان تیم‌های مختلف نیز از آن استفاده کردند.

درباره محمدی گفته می‌شود او با توجه به صحبت‌های جنجالی که انجام داد با جریمه نقدی و محرومیت سنگین همراه خواهد شد، جریمه‌هایی که به طور حتم عواقب سنگینی برای این بازیکن خواهد داشت تا از این پس در مصاحبه‌هایش یاد بگیرد از ‌واژه‌های بهتری استفاده کند.

محمدی در ابتدای فصل قرارداد یک ساله با باشگاه استقلال به امضا رساند، قراردادی که پس از پایان بازی با پیکان به اتمام رسید و این بازیکن آزاد محسوب می‌شود.

شنیده می‌شود مبنی بر اینکه محمدی که در فصل جاری چند هفته ای مورد غضب فنی جواد نکونام قرار گرفت و فرصت حضور در میدان را پیدا نکرد احتمال دارد از جمع آبی‌پوشان جدا شده و فصل آینده در تیم دیگری توپ بزند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha