۱۳ خرداد ۱۴۰۳، ۲۲:۳۰
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85497873
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تظاهرات صهیونیست‌ها در تل‌آویو برای تبادل اسرا

۱۳ خرداد ۱۴۰۳، ۲۲:۳۰
کد خبر: 85497873
تظاهرات صهیونیست‌ها در تل‌آویو برای تبادل اسرا

تهران- ایرنا- منابع خبری یکشنبه شب گزارش دادند که صهیونیست‌ها در تل‌آویو با برگزاری تظاهراتی خواستار تبادل اسرا با جنبش حماس شدند.

به گزارش ایرنا از الجزیره، روزنامه عبری زبان هاآرتص، نوشت که ده‌ها اسرائیلی مقابل وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در تل آویو تجمع کرده و خواستار توافق با حماس برای تبادل اسرا شدند.

بر اساس این گزارش، همچنین خانواده‌های اسرای رژیم صهیونیستی در غزه مقابل دفتر کار بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم تجمع کردند و خواستار استعفای او شدند.

طی روزهای گذشته نیز تظاهرات‌های گسترده‌ای در شهرهای مختلف فلسطین اشغالی برای موافقت کابینه صهیونیستی با مبادله اسرا برگزار شده بود.

به گزارش ایرنا، پس از گذشت بیش از هفت ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اسرائیل این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از هفت ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha