۱۴ خرداد ۱۴۰۳، ۰:۰۱
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85497902
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بنا بر نتایج یک نظرسنجی: به اعتقاد اکثر صهیونیست‌ها حماس کنترل نوار غزه را حفظ خواهد کرد

تهران- ایرنا- بر اساس نتایج یک نظرسنجی که سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی آن را برگزار کرده است، اکثریت صهیونیست‌ها معتقدند که حماس کنترل نوار غزه را حفظ خواهد کرد.

به گزارش یکشنبه شب ایرنا از خبرگزاری سما فلسطین، بر اساس نظرسنجی سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی، ۴۲ درصد صهیونیست‌ها گفته‌اند که حماس کنترل نوار غزه را حفظ خواهد کرد و ۲۶ درصد هم گفته‌اند چیزی در این مورد نمی‌دانند.

نتایج این نظرسنجی همچنین نشان می‌دهد که تنها ۳۲ درصد از صهیونیست‌ها گفته‌اند که رژیم صهیونیستی قادر به از بین بردن توانمندی‌های حماس است.

بر اساس این گزارش، ۴۰ درصد از صهیونیست‌ها نیز از طرح اعلام شده توسط جو بایدن رئیس جمهور آمریکا برای مبادله اسرا اعلام حمایت کرده و ۲۷ درصد نیز با آن مخالفت کرده‌اند.

به گزارش ایرنا، پس از گذشت بیش از هفت ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اسرائیل این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از هفت ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha