زائران اهل خراسان رضوی حرم امام خمینی(ره) با ۲۸۹ اتوبوس به تهران اعزام شدند

مشهد- ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: زائران اهل این استان مرقد مطهر امام خمینی(ره) برای شرکت در آیین باشکوه سالگرد درگذشت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با ۲۸۹ دستگاه ناوگان عمومی مسافربری به تهران اعزام شدند.

جعفر شهامت روز دوشنبه ضمن تسلیت به‌مناسبت سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی و همچنین گرامیداشت سالگرد قیام ۱۵ خرداد افزود: ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری استان برای اعزام زائران به مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام امت(ره) آمادگی کامل داشت و از تاریخ ۱۰ خرداد ماه تاکنون ۲۸۹ دستگاه اتوبوس از شهرستان های مختلف خراسان رضوی برای شرکت در این مراسم اعزام شده است.

وی ادامه داد: هشت هزار و ۳۱۱ مسافر با این اتوبوس ها از مبدا خراسان رضوی به مرقد مطهر امام خمینی(ره) برای شرکت در این رویداد بزرگ اعزام شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: از میان ناوگان یاد شده تعداد ۱۵۴ دستگاه اتوبوس به صورت دربستی به مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره) اعزام شدند تا در آیین سی و پنجمین سالگرد رحلت ملکوتی حضرت امام(ره) شرکت کنند.

بیش از هشت هزار راننده ناوگان مسافربری برون شهری با حدود ۶ هزار و ۱۰۰ دستگاه ناوگان مسافربری در خراسان رضوی فعالیت می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha