دسته های عزاداری از شهرهای سراسر کشور در آستان مقدس امام خمینی ره سوگواری کردند+فیلم

تهران - ایرنا - دسته های عزاداری همراه با مردم دیگر نقاط کشور با حضور در حرم بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با رهبر خود بیعت و به سوگ امام راحل نشسته و با آرمان های ایشان تجدید میثاق کردند.

به گزارش ایرنا، مراسم سی و پنجمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب در حالی انجام شد که خیل عظیمی از مردم و دوستداران و ارادتمندان ایشان از سراسر کشور از صبح زود در حرم امام خمینی (ره) حاضر شدند و با آرمان های انقلاب و شهدا تجدید میثاق کردند و بار دیگر وحدت خود را به جهانیان نشان دادند.

دلدادگان امام خمینی در سی و پنجمین سالگرد ارتحال ایشان به سوگ نشستند.

دسته های عزاداری از شهرهای سراسر کشور در آستان مقدس امام خمینی ره سوگواری کردند

کودکان و نوجوانانی که با شور و اشتیاق با خانواده های خود به اینجا آمده بودند تا این فضا را از نزدیک درک کنند و شاهد این عشق و علاقه نسبت به انقلاب و امام راحل باشند.

در مسیر حرکت زائری نجوا کنان و بر سینه زنان می رفت می‌گفت: ۳۵ سال است که هرسال این مسیر را از اسلامشهر به عشق امام و انقلاب به حرم می آیم و تا جان دارم هرسال خواهم آمد.

دسته های عزاداری از شهرهای سراسر کشور در آستان مقدس امام خمینی ره سوگواری کردند
چند نفر از زائران دیگر در مسیر می گفتند: ما به عشق رهبر و کشورمان آمده ایم و با شرکت در انتخابات ریاست جمهوری هم ارادت قلبی خود را به کشور و انقلاب نشان خواهیم داد.

در مسیر موکب ها و ایستگاههای پذیرایی صلواتی ادارات شهرستان های استان تهران خدمات پذیرایی به زائران ارائه می دادند.

دسته های عزاداری از شهرهای سراسر کشور در آستان مقدس امام خمینی ره سوگواری کردند
حضور اورژانس با ایجاد ایستگاههای سلامت در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی ره با دستگاههای آمبولانس سیار و ایجاد بیمارستان صحرایی به زائران ارائه خدمات می نمود.

اقشار مختلف مردم و مسئولان در سی و پنجمین سالگرد ملکوتی حضرت امام خمینی ره در حرم امام راحل حاضر شدند و پای سخنان گهربار رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای نشستند.

به گزارش ایرنا ، روز دوشنبه مصادف با سی و پنجمین سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی بنیانگذار جمهوری اسلامی اقشار مختلف مردم و مسئولان در حرم امام راحل حاضر شدند و پای سخنان گهربار رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای نشستند.

مردم مومن و خداجو گوش به فرمان رهبر در موضوعات زندگی امام خمینی ره ، مساله فلسطین ؛ اضمحلال رژیم صهیونیستی ، انتخابات ریاست جمهوری ، شهدای خدمت و خدمت به مردم در کشور و مظلومیت شهید رئیسی با فرستادن تکبیر سخنان تاریخ ساز رهبر انقلاب را سرلوحه کاری خود خواندند .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha