حرکت امام راحل در مسیر انبیاء الهی بود

بوشهر-ایرنا- جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: هدف همه انبیاء تشکیل حکومت دینی و اسلامی بود و امام راحل با تحقق این هدف و شکست نظام طاغوتی، نظام مقدس جمهوری اسلام را شکل داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علی شیرازی روز دوشنبه در آیین بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در مصلی شهر بوشهر اظهار کرد: امام خمینی (ره) نظام جمهوری اسلامی را با رای و حمایت مردم شکل داده و در ادامه این مسیر مقام معظم رهبری به شایستگی اهداف امام راحل را دنبال کردند.

وی افزود: امام خمینی (ره) نظامی شکل داد که این نظام خودش رهبر، رئیس جمهور و نماینده مجلس انتخاب کند، این یعنی حکومت اسلامی و دینی ریشه در متن جامعه دارد و این حرکت امام بخوبی ارتباط بین مردم و مسولان را محکم کرد.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تصریح کرد: از اوایل انقلاب دشمنان برای شکست نظام و فاصله بین مردم و مسئولان تلاش می‌کنند اما تشییع جنازه شهیدان خدمت نشان از ارتباط صمیمی مردم با حاکمیت بود که این چنین نظامی را امام بوجود آورده است.

شیرازی ادامه داد: دشمن ۴۵ سال است علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی توطئه کرده ولی با وجود بکارگیری ابزارهای مختلف دشمنی، تهمت و شایعه‌پراکنی تاکنون موفق نشدند.
وی افزود: هیچ توانی قادر به شکست انقلاب نیست چرا که امام مردم را به خداوند متصل کرده و بدون تردید هیچکس قدرت شکست ارتباط الهی را ندارد.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ادامه داد: امام راحل به ایران قدرت و عزت داد و اندیشه و آرمان‌های بود که توانست کشور را در مسیر اقتدار روزافزون قرار دهد.

شیرازی افزود: امروز تئورسین‌های آمریکایی و سران اتاق فکر آنها نیز پی بردند هر طرحی برای اجرا در این دنیا نیازمند همراهی ملت ایران است و همچنین تنها ایرانی‌ها قادر به شکست هر طرح هستند.

وی اظهار کرد: سردار شهید سلیمانی نیز با پشتوانه مردم کار انجام می‌داد و به تنهایی مظهر واقعی اقتدار نظام جمهوری اسلامی محسوب می‌شود.

شیرازی افزود: در جریان عملیات‌های "طوفان الاقصی" و وعده صادق ضعف رژیم اشغالگر قدس بخوبی نمایان شده و به گفته رهبر انقلاب، این رژیم منحوس در حال مشاهده تمام شدن خودش است.

وی گفت: جمهوری اسلامی ایران تصمیم به موشک باران اسراییل گرفت ولی دنیای استکبار در برابر این قدرت نمایی موفق به هیچ اقدام و حرکتی نشد.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تصریح کرد: امام راحل دشمنان ایران اسلامی را خار و ذلیل کرده و در جریان حمله به پایگاه عین الاسد نیز آمریکایی‌ها موفق به انجام هیچ حرکتی نشدند.

وی ادامه داد: امروز این عزت را جبهه مقاومت در کشورهای مختلفی مانند یمن، عراق و لبنان در سایه تدابیر و سیاست‌های امام راحل پایه‌گذاری کردند تا نتیجه آن بلند شدن صدای حمایت از فلسطین در اقصی نقاط جهان شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha