حسینی: برای تحول اقتصادی به صحنه آمده‌ام

تهران- ایرنا- داوطلب انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه با هدف تحول اقتصادی وارد عرصه انتخابات شده‌ام، گفت: می‌توانم مشکلات اقتصادی را حل کنم.

به گزارش خبرنگار احزاب ایرنا، شمس‌الدین حسینی روز دوشنبه (۱۴ خردادماه) پس از ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران مستقر در وزارت کشور با بیان اینکه قانون اساسی نشان داد، فقدان ناگهانی رئیس‌جمهور نمی‌تواند مانع کشورداری شود، گفت: من با بهره‌گیری از ظرفیت همگان و شکوفایی از استعدادهای کشور وارد این عرصه شده‌ام.

وی با بیان اینکه من سختی های شما(مردم) را نخوانده بلکه شناخته‌ام، عنوان کرد: مشارکت شما کلید اصلاح امور حکمرانی و اعتلای همه امور اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و غیره است.

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری در ادامه با بیان اینکه با هدف تحول اقتصادی وارد این عرصه شده‌ام، اظهار کرد: من توسعه ایران را از مسیر گشایش فرزانگی و نه از طریق کشمکش سیاسی دنبال خواهم کرد. 

حسینی با بیان اینکه تأمین مالی تورمی و نقدینگی بالا سبب نااطمینانی شده است، گفت: سیاست های اقتصادی ناکارآمد باعث رانت و فساد در توزیع درآمد شده است. عدم شفافیت و مداخله‌های غلط باعث بی انگیزگی سرمایه‌گذاران شده و سفره مردم را کوچک کرده است. 

وی با بیان اینکه به واسطه ۳ دهه کار و تلاش در حوزه تقنین و اجرا به دیوانسالاری آشنایی دارم، تاکید کرد: به شما اطمینان می دهم با استفاده از تجارب خود، قدم برمی دارم و بی مایگی را برای حل مسائل اقتصادی مانع می دانم و خود را در معرض انتخاب شما(مردم) قرار داده ام چون با اجرای قوانین اقتصادی می‌توانم مشکلات اقتصادی  را حل کنم.

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: گشایش اقتصادی، امنیت پایدار و همه جانبه و گره گشایی سیاست خارجی و اعتلای علمی و فرهنگی ۳ محور اصلی برنامه های دولت من خواهد بود.

به گزارش ایرنا، نام‌نویسی از داوطلبان انتخابات از ۱۰ خردادماه آغاز و به مدت پنج روز ادامه خواهد داشت. پس از آن شورای نگهبان در مدت هفت روز صلاحیت داوطلبان را بررسی می‌کند و اسامی نامزدها ۲۲ خردادماه منتشر خواهد شد.

تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری نیز از ۲۳ خردادماه آغاز و تا هفتم تیرماه ادامه خواهد داشت و در نهایت هشتم تیرماه انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری برگزار و نهمین رئیس جمهور با رأی مستقیم مردم برگزیده خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha