سید صولت مرتضوی : دولت سیزدهم موتور اقتصاد ایران را به حرکت درآورد 

تهران- ایرنا- سید صولت مرتضوی برای ثبت‌نام در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در ستاد انتخابات کشور حضور یافت.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای ثبت‌نام در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در ستاد انتخابات کشور حضور یافت.
 
داوطلب چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: دولت سیزدهم توانست موتور اقتصاد ایران را به حرکت درآورد. 
 
وی گفت: یاد ونام امام راحل و شهدای عزیز خصوصا شهید جمهور جاودان باد که در صف بندی های سیاسی و اجتماعی سمت مردم ایستاد و تمام دغدغه اش خدمت به مردم بود.  
 
مرتضوی افزود: با اتکال خداوند متعال، تمسک به قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت درک شرایط موجود، امید به آینده و متعهد بر تداوم‌ مشی سید محرومان پای در این عرصه نهادم. 
 
وی اظهار داشت: به محضر ملت شریف ایران عرضه می دارم با وجود همه  مشکل سازی های داخلی در دهه های گذشته و مانع تراشی های خارجی دولت سیزدهم توانست موتور اقتصاد ایران را به حرکت درآورد.  
 
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطر نشان کرد: احیای کارخانه‌ها، رونق تولید،  هوای تازه در کسب وکار، پی ریزی و ساخت خانه ها به روزرسانی وتقویت یارانه ها، تحرک در اشتغال وکاهش بیکاری و ارتباط موثر و عزتمندانه با دنیا بخصوص همسایگان نتیجه وگواه تلاش های شبانه روزی همکارانم در دولت مردمی است. 

مرتضوی تصریح کرد: در این روزها اسم شهید رئیسی را بیش از گذشته شنیده ایم اما بدانید که رسم رئیسی اهتمام به تولید و اشتغال و توجه به محرومان در بستر عدالت اجتماعی بوده است، شاخص های رشد اقتصادی مؤید راه و حرکت پربرکت آن شهید بزرگوار است. 

داوطلب چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: با کوله باری از تجربه در سطوح مختلف مدیریتی کشور آمده ام تا به رسم رئیسی و با علم و دانش اساتید و انگیزه جوانان و خلاقیت نخبگان و همت کارگران و توانمندی بانوان فرهیخته، تجربه بازنشستگان و با تکیه بر نقشه راه و گفتمان امام راحل و رهبری پرچم تولید را بر بلندای ظرفیت های کشور برافرازم. 
 
مرتضوی افزود: امروز از مرحله سازندگی، در حال توسعه بودن، فوریت های رفاهی و دیپلماسی لبخند عبور کرده ایم و پس از وعده صادق و جبهه مقاومت، جهان شاهد عزت ایران است.

نام‌نویسی از داوطلبان انتخابات از ۱۰ خردادماه آغاز شد و امروز(دوشنبه) آخرین روز ثبت نام است. پس از آن شورای نگهبان در مدت هفت روز صلاحیت داوطلبان را بررسی می‌کند و اسامی نامزدها ۲۲ خردادماه منتشر خواهد شد.

تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری نیز از ۲۳ خردادماه آغاز و تا هفتم تیرماه ادامه خواهد داشت و در نهایت هشتم تیرماه انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری برگزار و نهمین رئیس جمهور با رأی مستقیم مردم برگزیده خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha