دوچرخه سوار تبریزی از محل شهادت تا محل خدمت امام جمعه شهید را رکاب زد

تبریز- ایرنا- با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت بویژه امام جمعه محبوب و معتبر تبریز، شهید آیت الله سیدمحمدعلی آل هاشم، «عبدالصمد صادقی آذر»، دوچرخه سوار تبریزی، مسیر بین محل شهادت امام جمعه شهید تبریز در ورزقان تا محل خدمت در مصلای اعظم حضرت امام خمینی(ره) را رکاب زد.

به گزارش ایرنا، در این برنامه نمادین که به همت موسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان استان اجرا شد، دوچرخه سوار تبریزی پس از طی مسیر ۱۳۰ کیلومتری، خود را به مراسم بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و یادبود شهدای خدمت رساند.
حجت الاسلام میکائیل اسکندری رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در این خصوص به ایرنا گفت: در این ایام و پس از شهادت ایشان، همه کسانی که علاقه خاصی به امام جمعه شهید دارند به نوعی علاقه و ارادت خود را به ساحت قدسی این شهید اعلام کردند و این دوچرخه سوار نیز برای بزرگداشت یاد و خاطره آیت الله شهید آل هاشم، مسیر یاد شده را از دیروز /یکشنبه/ از ورزقان رکاب زده و امروز /دوشنبه/ همزمان با سالگرد ارتحال امام راحل در ویژه برنامه مصلای تبریز شرکت و به مقام شهدای گرانقدر خدمت و بنیانگذار جمهوری اسلامی ادای احترام کرد.

دوچرخه سوار تبریزی نیز روز دوشنبه به ایرنا اظهار کرد: در ۲ روز دوچرخه سواری بین مسیر محل شهادت شهدای خدمت از ورزقان تا مصلی تبریز را پیمودم.

«عبدالصمد صادقی آذر» افزود: با این اقدام خواستم به نمایندگی از مردم آذربایجان شرقی نهایت احترام و تاثر خود را از سانحه شهادت شهدای خدمت نشان دهم و به مقام بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی ادای احترام کنم.

به گزارش ایرنا، مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام، شهدای ۱۵ خرداد و شهدای خدمت با حضور گسترده مردم در مصلای اعظم تبریز برگزار شد. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha