معاون استاندار: احساس کمبود سوخت در خراسان جنوبی باید رفع شود

بیرجند - ایرنا - معاون عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: حس کمبود سوخت در استان باید رفع شود و دستگاه‌های متولی در این زمینه راهکارهای اساسی ارائه و عملیاتی کنند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، علیرضا عباس‌زاده در جلسه بررسی مشکل سوخت معادن و ماشین آلات راهسازی و راه آهن استان که با حضور مهدی جعفری سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری برگزار شد، افزود: تامین به موقع سوخت ماشین آلات در راستای رونق تولید مورد تاکید است.

وی گفت: باید راهکارهای لازم برای تامین سوخت بخش‌های مختلف تولیدی و عمرانی استان انجام شود تا سرمایه‌ گذاران دغدغه‌ای نداشته باشند.

معاون استاندار خراسان جنوبی با اشاره به فعال سازی ۱۵ قطعه طرح راه آهن استان ادامه داد: سوخت ماشین آلات پیمانکاران راه آهن به موقع و به مقدار لازم تامین شود تا دغدغه‌ای نداشته باشند.

وی تصریح کرد: از این پس ملاک تخصیص سوخت به واحدهای تولیدی، معادن و پیمانکاران راه آهن و راهسازی بر عهده دستگاه متولی است و در این خصوص کمیته رصد و نظارت برای جلوگیری از قاچاق سوخت هم تشکیل تا نظارت لازم انجام شود.

محدودیت سوخت معادن رفع شود

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی هم در این جلسه گفت: با توجه به نیاز وافر ماشین آلات معادن به سوخت باید محدودیت‌های سوخت در این زمینه توسط شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی رفع شود.

مهدی جعفری اظهار کرد: توزیع سوخت در حوزه معادن براساس جی پی اس جوابگو نیست و محدودیت ایجاد می‌شود که دلسردی سرمایه گذاران را به دنبال دارد.

وی افزود: محدودیت سوخت در معادن را باید در راستای رونق تولید و توسعه اقتصادی رفع کنیم چراکه در حوزه معادن قاچاق سوخت نداریم یا جزئی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha