زبان صداقت موثرترین ابزار موفقیت خبرنگاران است

ایلام - ایرنا - نماینده مردم شهرستان های حوزه جنوب استان ایلام در مجلس شورای اسلامی، گفت: زبان صداقت، منش امیدآفرینی و انگیزه خدمت زیباترین و موثرترین ابزار موفقیت برای خبرنگاران است.

به گزارش ایرنا - "اسدالله چراغی" روز سه شنبه در جمع اصحاب رسانه شهرستان آبدانان با تسلیت سالگرد رحلت حضرت امام(ره) و گرامیداشت یاد و نام شهید جمهور و شهدای 15 خرداد، اظهار کرد: شهید آیت الله رئیسی و همراهان شهیدش، نمادی مسلم از آموزه های ولایت پذیری و نسخه ای نورانی از تئوری مدیریت جهادی مقام معظم رهبری بودند که باید منش اخلاقی و اصول حکمرانی آن سرمشق و الگوی همه متولیان جامعه اسلامی ایران قرار گیرد.

وی نقش اصحاب رسانه در ایجاد انسجام اجتماعی را حساس و فراگیر دانست و افزود: کشف و انتقال مشکلات مردم، پیگیری و انعکاس خدمات نظام و تبیین و تشریح حقیقت در سطح جامعه با استفاده درست از اصول انتقاد منصفانه، اساسی ترین رسالت و وظیفه روشنگری خبرنگاران است.

نماینده مردم شهرستانهای دره شهر، بدره، دهلران و آبدانان در مجلس شورای اسلامی، خدمت خالص و به دور از حاشیه به مردم را رسالت همه مسئولان دانست و گفت: با پیروی عملی از تواصی رهبر معظم انقلاب اسلامی، بدون وابستگی سیاسی، تعلقات خاص حزبی و ساحت سازی برای خود با تمام توان، اوقات و تجارب کاری در خدمت مردم بوده و در این راه پر مخاطره دست همه نخبگان، فرهیختگان، متخصصین متعهد و صاحبان فکر و اندیشه را به گرمی و صداقت می فشارم.

چراغی روند توسعه در شهرستان های حوزه جنوب استان را نامطلوب ارزیابی کرد و یادآور شد: مدیران دستگاه‌های دولتی باید با تلاش، فعالیت و حرکت فراتر از تکالیف قانونی برای پیشرفت منطقه پای کار باشند و شرط همکاری و مساعدت بنده با همه رده های مدیریتی برنامه ریزی کاری، تحرک اجرایی، احساس مسئولیت و چالاکی است.

وی تعامل موثر با مدیران ملی و استانی، تلاش برای رفع موانع و فعال کردن طرحهای عمرانی و اقتصادی و تهیه تجهیزات و امکانات مراکز بهداشتی و درمانی را از مهمترین اولویت های شهرستان های حوزه جنوب استان ایلام برشمرد.

چراغی از تهیه و امضاء مرامنامه مشارکتی بین نمایندگان استان برای اولین بار خبر داد و یادآور شد: اگر نمایندگان مردم در بهارستان، مدیران ارشد استان، اهالی قلم و اصحاب علم و هنر همه در کنار هم باشیم بدون تردید زودتر و با هزینه کمتر به مقصد موفقیت می‌رسیم.

زبان صداقت موثرترین ابزار موفقیت خبرنگاران است

وی با انتقاد از وضعیت صنعت در منطقه تصریح کرد: به منظور ایجاد انگیزه در دولت و بخش خصوصی در راستای رونق صنعت از نمایندگان مجلس و مدیران ملی و کشوری برای سفر به حوزه انتخابیه دعوت شده و در آینده نزدیک شاهد سفر آنان به استان خواهیم بود.

نماینده مردم شهرستانهای دره شهر، بدره، دهلران و آبدانان در مجلس شورای اسلامی، بی توجهی به فرهنگ را لطمه به تمام قسمتهای جامعه دانست و تاکید کرد: تلاش می شود با هم افزایی دیگر نمایندگان و رایزنی فعال با دولت در این دوره، نیازهای اساسی فرهنگ و اقدامات هنری و ادبی و اجتماعی در حوزه انتخابیه و استان تقویت شود.

فرماندار آبدانان نیز در یان نشست، اظهار کرد: توسعه و تجهیز زیرساخت‌های بهداشت و درمان، اصلاح و تکمیل راههای ارتباطی و تلاش مضاعف برای ایجاد رونق صنعت و معدن از اولویت‌های اول شهرستان آبدانان بوده که نیازمند هم افزایی و تلاش جهادی همه نهادهای حاکمیتی و مردمی است.

"محمد رحمانی" با اشاره به مزیت‌ها و ظرفیت های شهرستان آبدانان، یادآور شد: در دولت سیزدهم تصمیم‌های مهمی در زمینه های صنعت نفت و گاز، راه‌های مواصلاتی، سیمان، آب و خاک و تأمین دراز مدت آب شرب مناطق شهری و روستایی و تامین برق مورد نیاز مردم این منظقه اتخاذ شده که در آینده با اتمام این طرح ها شاهد تحولات چشم گیری در شهرستان خواهیم بود.

وی از تشکیل کارگروه ویژه متشکل از مدیران و نخبگان برای حل سریع مشکلات و معضلات مهم منطقه با پیشنهاد نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش ایرنا، در پایان این نشست، خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان آبدانان به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha