انفجار در پایگاه ارتش اسرائیل/ زخمی شدن ۹ نظامی صهیونیست

تهران-ایرنا- منابع خبری از وقوع انفجار در یک پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی در جنوب سرزمین های اشغالی و زخمی شدن ۹ نظامی صهیونیست خبر دادند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از شبکه فلسطین‌الیوم، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که انفجاری در پایگاه نظامی «تسالیم» واقع در منطقه النقب در جنوب سرزمین های اشغالی رخ داده ‌و در نتیجه آن ۹ نظامی صهیونیست زخمی شده اند.

به گفته ارتش رژیم صهیونیستی، حال ۲ نفر از این نظامیان وخیم است.

هنوز گزارشی از علت وقوع این انفجار نرسیده است.

رسانه های رژیم صهیونیستی روز سه شنبه نیز اذعان کردند که ۱۷ نظامی ارتش این رژیم در ۲۴ ساعت گذشته در نوار غزه زخمی شدند و حال چهار نفر از آنها وخیم است.

در همین راستا، ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرده که از آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم ماه اکتبر گذشته (۱۵ مهر ۱۴۰۲) سه هزار و ۷۲۰ نظامی این رژیم در نبردها کشته شده اند.

این رسانه ها همچنین از آسیب دیدن ۶ هزار مکان و زیرساخت تجاری و بیش از ۶۵۰ منزل مسکونی در نتیجه حملات حزب الله در شمال فلسطین اشغالی خبر داده اند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی تاکنون به سانسور شدید ارتش اسرائیل در اعلام آمار تلفات خود اعتراف کرده‌اند؛ اقدامی که به دلیل شمار بالای تلفات نظامیان صهیونیست در جنگ علیه نوار غزه و ترس از واکنش‌های بیشتر داخلی در سرزمین‌های اشغالی انجام گرفته است.

این رسانه‌ها پیشتر فاش کردند که آمار زخمی‌هایی که ارتش رژیم صهیونیستی اعلام می‌کند، با آماری که بیمارستان‌های این رژیم ارائه می‌دهند، اختلاف زیادی دارد.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی نیز پیشتر اعلام کرده بود که ارتش این رژیم از مقام‌های بیمارستان‌ها خواسته است تا بدون هماهنگی با ارتش، هیچ آماری از تلفات را منتشر نکنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha