حملات سرایاالقدس علیه اشغالگران/ هلاکت ۶۶۴ نظامی اسرائیل و زخمی شدن ۳ هزار و ۷۳۰ نفر دیگر

تهران-ایرنا- سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز چهارشنبه از حملات و نبرد جدید خود با نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در مرکز و جنوب نوار غزه خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه المیادین، سرایاالقدس در بیانیه ای اعلام کرد که با کارگذاشتن بمب های «ابابیل» در محل تجمع نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در شرق اردوگاه البریج در مرکز نوار غزه، شماری از آنها را کشته یا زخمی کرده است.

این بیانیه افزود: رزمندگان سرایا القدس همچنین با سلاح مناسب و ضدزره با نظامیان اشغالگر در شهر رفح در جنوب نوار غزه درگیر شدند.

در همین راستا، ارتش رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه اذعان کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ نفر از نظامیانش در نوار غزه زخمی شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین اذعان کرد که از زمان آغاز نبرد طوفان الاقصی در هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) تاکنون ۳ هزار و ۷۳۰ نظامی و افسر صهیونیست زخمی شده اند که زخمی شدن هزار و ۸۸۹ نفر از آن‌ها پس از آغاز حمله زمینی به نوار غزه بوده است.

بنا بر اعلام ارتش رژیم صهیونیستی، از آغاز جنگ علیه نوار غزه تاکنون ۶۴۴ افسر و نظامی صهیونیست کشته شده اند و جراحت ۵۷۰ نفر نیز شدید است.

به گفته ارتش رژیم صهیونیستی، ۲۵۴ افسر و نظامی صهیونیست پس از زخمی شدن در نبردهای زمینی در نوار غزه همچنان تحت درمان هستند و ۳۱ نفر از آن‌ها در وضعیت خطرناکی قرار دارند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی تاکنون به سانسور شدید ارتش اسرائیل در اعلام آمار تلفات خود اعتراف کرده‌اند؛ اقدامی که به دلیل شمار بالای تلفات نظامیان صهیونیست در جنگ علیه نوار غزه و ترس از واکنش‌های بیشتر داخلی در سرزمین‌های اشغالی انجام گرفته است.

این رسانه‌ها پیشتر فاش کردند که آمار زخمی‌هایی که ارتش رژیم صهیونیستی اعلام می‌کند، با آماری که بیمارستان‌های این رژیم ارائه می‌دهند، اختلاف زیادی دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha