۱۶ خرداد ۱۴۰۳، ۹:۳۶
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85499165
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار سقز: جهاد تبیین، زمینه ساز افزایش مشارکت در انتخابات است

سنندج- ایرنا- فرماندار ویژه شهرستان سقز گفت: جهاد تبیین؛ زمینه ساز افزایش اعتماد و مشارکت عمومی در صحنه انتخابات است.

به گزارش ایرنا، جعفر توان روز چهارشنبه در جمع معاونان و بخشداران شهرستان سقز با اشاره به اقدمات شایسته دولت در شهرستان، اظهار کرد: اطلاع رسانی خدمات انجام شده یکی از رسالت‌های خطیر مدیران است که می طلبد به نحو احسن آن را آنجام دهند.

وی با بیان اینکه در آستانه برگزاری انتخابات هشتم تیرماه ریاست جمهوری قرار داریم، اضافه کرد: حضور مردم در صحنه انتخابات در حقیقت مشارکت در سرنوشت و آینده کشور است و همگان باید به این مهم توجه ویژه داشته باشند.

فرماندار ویژه شهرستان سقز با بیان اهمیت تداوم خدمت جهادی و مجدانه، اظهار کرد: اطلاع رسانی خدمات و تلاش برای احصای مسایل و مشکلات و گام برداشتن برای رفع آنها، به جد مدنظر باشد.

توان یادآور شد: سرنوشت و ایفای نقش در معادلات کشور یکی از اصلی‌ترین راه‌ها برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری است.

وی بیان کرد: برگزاری انتخابات متعدد در ایران اسلامی، نشان دهنده این است که آرمان انقلاب اسلامی مبتنی بر حضور مردم در جایگاه تعیین سرنوشت خود است و روند حرکت انقلاب اسلامی نیز این مهم را محقق کرده است.

فرماندار ویژه شهرستان سقز اعلام کرد: ۲۱۹ شعبه اخذ رای برای جمع آوری آرای مردم شهرستان سقز در سه شهر و ۲۷۴ روستا پیش بینی شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha