۱۶ خرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۰۰
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85499218
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

نماینده مجلس: همدان باید به قطب اصلی گردشگری سلامت کشور تبدیل شود

همدان- ایرنا- نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: همدان با توجه به موقعیت جغرافیایی مناسب و همچنین بهره مندی از امکانات درمانی مطلوب باید به قطب اصلی گردشگری سلامت کشور تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عباس صوفی روز چهراشنبه در نشست با رئیس و اعضای هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی،خدمات بهداشتی و درمانی همدان با تاکید بر اینکه زیرساخت‌های لازم برای توسعه گردشگری سلامت در همدان با برنامه‌ریزی هدفمند و منسجم تقویت شود،اظهار کرد: توسعه گردشگری سلامت به عنوان یک نیاز مهم در حوزه بهداشت و درمان باید در اولویت برنامه‌ها قرار بگیرد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همدان ظرفیت بالایی در حوزه سلامت دارد،افزود: خروجی برنامه‌های راهبردی چهار ساله مجموعه خدمات بهداشتی و درمانی باید به جایی منتهی شود که همدان در نظام سلامت در بسیاری از شاخص ها جزو برترین‌های کشور باشد.

صوفی، پاسخگویی به مردم را وظیفه مهم مسوولان دانست و گفت: مهم‌ترین محور سلامت مردم حوزه امنیت غذایی است که دانشگاه علوم پزشکی باید با همکاری سایر دستگاه‌ها به این موضوع ورود جدی کند.

نماینده مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در حوزه بهداشت و درمان و خدمت به مردم در نظام سلامت، شاید رسیدن به یکسری از ایده‌آل‌ها زمان‌بر باشد اما باید بالاخره از جایی شروع کرد و امروز در همان نقطه ایستاده‌ایم.

وی از دست‌اندرکاران این حوزه خواست در زمینه کیفیت خدمات‌رسانی به مردم نهایت تلاش خود را به کار بگیرند و ادامه داد: پزشکان و کادردرمان و پرستاران جزو افراد تاثیرگذار و شریف جامعه هستند و در حوزه قانون‌گذاری برای این حوزه حیاتی، بدون تردید در مجلس شورای اسلامی نظر خود را با مشورت پزشکان و افراد بزرگ این قشر ارائه خواهیم داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha