۶ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۳۲
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85549913
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

نماینده مجلس: ظرفیت‌های اقتصادی همدان در کشور مغفول مانده است

همدان- ایرنا- نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: ظرفیت‌های بالقوه اقتصادی این استان در کشور مغفول مانده است و باید با برنامه‌ریزی هدفمند به جایگاه اصلی برسد.

به گزارش خبرنگار ایرنا عباس صوفی روز شنبه در نشست با فعالان اقتصادی همدان اظهار کرد: همدان ظرفیت بالا و بی‌نظیری در عرصه‌های مختلف اقتصادی همچون بازار تولید سیر، صنایع دستی، فرش و معادن دارد که در کشور حرفی برای گفتن دارند و باید خیلی بیشتر قدر آن‌ها را دانست.

وی با بیان اینکه نباید از این ظرفیت‌های خاص مغفول شد، افزود: باید برنامه راهبردی داشته باشیم و به این فکر کنیم که چند سال آینده در حوزه‌های مختلف مثل سیر یا فرش به کجا خواهیم رسید.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم تدوین سند چشم‌انداز در حوزه اقتصادی گفت: اقتصاد استان همدان نیازمند برنامه راهبردی است تا بتوانیم بازارهای کشور و حتی بین‌المللی را با تولیدات متنوع خود تصاحب کنیم.

صوفی با اشاره به پتانسیل‌های همدان در حوزه معدن نیز خاطرنشان کرد: بهترین و با کیفیت‌ترین معدن سنگ‌های تزئینی یاقوت در همدان است.

وی افزود: برای این ظرفیت‌های خدادادی باید برنامه داشت و با بهره‌برداری از نیروی انسانی مجرب همدانی که در کشور مسئولیت دارند، کارها را به بهترین شکل پیش برد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha