اسطوره صربستانی تنیس جهان زیر تیغ جراحی؛ جایگاه مرد اول دنیا متزلزل شد

تهران- ایرنا- مرد اول تنیس جهان که در جریان مسابقات آزاد فرانسه از ناحیه زانو مصدوم شده بود، به مرحله یک چهارم‌نهایی نرسید و برای جراحی راهی بیمارستان شد.

به گزارش ایرنا، نواک جوکوویچ، مرد اول تنیس جهان که اسطوره این ورزش به حساب می‌آید در مسابقات آزاد فرانسه که دومین رویداد از چهارگانه گرند اسلم‌های فصل است، دچار مصدومیت از ناحیه زانو شد و امروز زیر تیغ جراحی می‌رود.

مسابقات آزاد فرانسه که رقابت‌های گرند اسلم رولان گاروس نیز نامیده می‌شود، یکی از چهار رقابت برجسته سالانه تنیس (گرند اسلم) در دنیا و جزو پربیننده‌ترین مسابقات جهان است. این رویداد از هیجان انگیزترین مسابقات تنیس جهان با بیش از ۱۳۰ سال قدمت است که هر ساله اوایل خرداد به مدت ۲ هفته در شهر پاریس برگزار می‌شود.

اسطوره صربستانی تنیس جهان زیر تیغ جراحی؛ جایگاه مرد اول دنیا متزلزل شد

نواک جوکوویچ مرد اول تنیس جهان و مدافع عنوان قهرمانی رولان گاروس، در طول این رقابت‌ها به دلیل پارگی مینیسک از ادامه گرند اسلم رولان گاروس انصراف داد. وی در صورت عدم انصراف باید فردا در دیدار مرحله ۱/۴ نهایی با کسپر رود نروژی دیدار می‌کرد.

مشخص نیست جوکوویچ چه مدت از میادین دور خواهد بود اما گفته می‌شود دوره درمان این جراحی دست کم ۳ هفته خواهد بود که این به معنای آن است که اسطوره صرب، مسابقات ویمبلدون را از دست خواهد داد. هم‌چنین حضور او در المپیک نیز حالا در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha