اعتبارات مسوولیت‌های اجتماعی در مسیر توسعه ارتباطی استفاده شود

یاسوج - ایرنا - نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبارات خوبی از محل مسوولیت های اجتماعی، با برنامه ریزی های انجام شده برای خدمات رسانی بهتر به روستاها و مناطق دورافتاده این استان درنظرگرفته می‌شود.

به گزارش ایرنا، محمد بهرامی عصر چهارشنبه در آیین افتتاح و کلنگ زنی سه طرح مخابراتی روستایی در شهرستان بویراحمد اظهار داشت: با برنامه ریزی های انجام شده توسعه شبکه اینترنت در روستای محروم و دورافتاده از محل اعتبارات مسوولیت های اجتماعی سرعت بیشتری خواهد گرفت.

وی با اشاره به ظرفیت اعتبارات مسوولیت های اجتماعی تصریح کرد: خدمات رسانی در سطح روستاهای محروم و دورافتاده نیازمند تلاش مدیران پای کار و پیگیر است.

اعتبارات مسوولیت‌های اجتماعی در مسیر توسعه ارتباطی استفاده شود


وی بر تلاش و فعالیت بیشتر مدیران در راستای خدمات رسانی بهتر به روستاها تاکید کرد و گفت: باید مدیران از همه ظرفیت ها برای خدمات رسانی بهتر به روستاها استفاده کنند.

افتتاح و آغاز اجرای سه طرح ارتباطی

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد گفت: در راستای برقراری عدالت ارتباطی در روستاها محروم و کم برخوردار ۲ طرح افتتاح و یک طرح کلنگ زنی شد.

محمود رادمنش بیان کرد: در این آیین طرح ایستگاه موبایل روستای چشمه پهن کلنگ زنی شد و ۲ طرح روستای محمود آباد و روستای مختار به بهره برداری رسید.

اعتبارات مسوولیت‌های اجتماعی در مسیر توسعه ارتباطی استفاده شود

وی اعتبار ۲ طرح افتتاحی از محل اعتبارات وزارت ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات را ۱۲۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: اعتبار پروژه یوسف آباد مختار نیز از سوی بخش خصوصی تامین شده است.

رادمنش اضافه کرد: جهاد برقراری ارتباط در همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار کهگیلویه و بویراحمد تا رسیدن به نقطه سبز ادامه خواهد داشت. هم اکنون ۹۸.۵ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار کهگیلویه و بویراحمد از خدمات اینترنت پرسرعت بهرمند هستند.

بر اساس سرشماری نفوس و مسکن سال ۹۵، جمعیت استان بیش از ۷۱۳ هزار نفر است. بیش از ۵۹۴ هزار و ۷۵۲ مشترک اینترنت پر سرعت در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

این استان یک هزارو ۶۴۳ روستای دارای سکنه دارد که ۷۲۱ روستای آن بیش از ۲۰ خانوار جمعیت دارند. تعداد روستاهای متصل به اینترنت پهن باند استان ۸۲۷ روستاست

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha