۱۷ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۳۵
کد خبر: 85500409
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

بازگشت روشنایی به جاده قدیم ساوه رباط کریم پرند

۱۷ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۳۵
کد خبر: 85500409
بازگشت روشنایی به جاده قدیم ساوه رباط کریم پرند

رباط کریم - ایرنا - فرماندار رباط کریم گفت: مراحل تیرگذاری و آسفالت محور جاده قدیم ساوه از میدان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تا شهرجدید پرند به همت مسئولان شهرستان و اداره راه و شه سازی آغاز شد تا این محور بعد از سالها روشن گردد.

امید احمدی فرماندار شهرستان رباط کریم روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: این طرح چندین دهه بود که فقط در حد حرف باقی مانده بود ولی با پیگیری های انجام شده در این دولت استارت و تامین روشنایی از چند روز گذشته عملیاتی شده و به زودی این جاده روشن می شود.

وی افزود: از سال گذشته تا به امروز تقریبا روشنایی ۲۷ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان‌ پیگیری ودر دستور کار اجرایی قرار گرفته که از این مقدار، ۱۰ کیلومتر سهم محور جاده وهن آباد و ۹کیلومتر محور جاده قدیم ساوه (رباط کریم به پرند) در حال انجام است و به زودی این جاده هم روشن می شود.

بازگشت روشنایی به جاده قدیم ساوه رباط کریم پرند

احمدی با اشاره به درخواست های مکرر مردم رباط کریم، پرند و کارگران شاغل در شهرک صنعتی پرند برای تامین روشنایی وارتقای ایمنی این جاده‌ بیان داشت: این مسیر جزو محورهای پرتردد و خطرناک شهرستان رباط کریم بوده که در سالهای اخیر به دلیل نبود نور در این مسیر، خطرات وحوادث زیادی رخ می داد که با تامین روشنایی وایمن سازی کمک زیادی به رانندگان برای تردد راحت تر می‌کند.

فرماندار رباط کریم ادامه داد: پروژه آسفالت محور جاده قدیم رباط کریم و پرند هم توسط اداره راه شهرستان در دستور کار قرار گرفته است و آسفالت لاین رفت از رباط کریم تا پرند به طول ۸ کیلومتر در حال اتمام است ومسیر برگشت هم در روزهای آتی شروع خواهد شد.

احمدی خاطر نشان کرد: برای اجرای طرح آسفالت، ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار در نظرگرفته شده و نقاط حادثه خیز این محور هم با علایم و نیوجرسی ایمن سازی می شود.

فرماندار رباط کریم در ادامه ضمن تقدیر از اقدامات ارزنده اداره راه شهرستان تصریح کرد: بدون تردید توجه به همه بخش‌ها به ویژه حوزه اداره راه برای توسعه در الویت قرار دارد و لکه گیری، تسطیح، شانه سازی راه‌ها، پاکسازی شانه و حریم آزاد راه تهران ساوه، تعمیر و نصب تابلو های اخطاری، انتظامی، اطلاعاتی، نصب گاردیل و حفاظ پل ها در راستای ایمنی جاده های شهرستان باید بیش از پیش در دستور کار قرار گیرد.

بنا بر این گزارش سالها بود که محور رباط کریم پرند موجب رخداد حوادث ناگوار رانندگی می‌شد که در این دولت شعار مسئولان به واقعیت تبدیل شد و بعد از سالها این محور مهم و پرتردد روشن می شود، با رفتن شهید خدمت هم، امید خدمتگذاری از دل مسئولان کم نمی‌شود و راه خدمت به مردم همچنان ادامه دارد و مردم شهرستان رباط کریم تلاشهای شبانه روزی ودر بین مردم بودن مسئولان ارشد را در منطقه می‌بینند.

شهرستان رباط کریم در جنوب غرب پایتخت قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha