۱۰ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۳۳
کد خبرنگار: 5200
کد خبر: 85186601
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مسیر دسترسی جدید پرند به جاده قدیم ساوه به بهره‌برداری رسید

رباط کریم - ایرنا - شهردار پرند گفت: طرح شاخص و کاربردی مسیر دسترسی جدید میدان آزادی پرند به جاده قدیم ساوه به بهره‌برداری رسید و معضل ترافیک این مسیر روان شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حمیدرضا الله یاری روز سه شنبه در آیین بهره برداری مسیر دسترسی میدان آزادی پرند به جاده قدیم ساوه اظهار داشت: طرح مهم مسیر ورودی و خروجی میدان آزادی به جاده قدیم پرند - ساوه با اعتباری بالغ بر ۴۳۰ میلیاردریال به بهره‌برداری رسید.

این مسئول خاطرنشان کرد: طرح شاخص و کاربردی مسیر دسترسی جدید به جاده قدیم ساوه که از سال ها پیش در طرح جامع پرند قرار داشت، در دوره مدیریت کنونی شهرداری و شورای اسلامی شهر عملیاتی شد تا اقدامی اساسی برای رفع معضل ترافیک در این محور پرتردد، صورت گیرد.

وی افزود: با افزایش روزافزون جمعیت شهر پرند و تردد خودروها، ضرورت مدیریت ترافیک در نقاط پرتردد این شهر جدید بیش از پیش اهمیت یافت.

مسیر دسترسی جدید پرند به جاده قدیم ساوه به بهره‌برداری رسید

شهردار پرند خاطرنشان کرد: کاهش بار ترافیکی و روان سازی این مسیر پر تردد به ویژه برای شاغلان در شهرک صنعتی، از مطالبات اساسی شهروندان پرند به شمار می رفت که با تدبیر شهرداری و شورای اسلامی و طی یک اقدام اصولی با احداث مسیر دسترسی جدید به طول تقریبی یکهزار و ۵۰۰ متر تحقق یافت.

مسیر دسترسی جدید پرند به جاده قدیم ساوه به بهره‌برداری رسید

الله یاری ادامه داد: در راستای خدمت رسانی به مردم و کاهش معضل ترافیک در این شهر، عملیات خط کشی، رنگ آمیزی جداول، نصب علائم ترافیکی، فضای سبز و ... پروژه شاخص مسیر دسترسی با تلاش شبانه روزی عوامل شهرداری به پایان رسید و در دسترس عموم شهروندان قرار گرفت.

این مراسم با حضور محمد هادی سبحانیان رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور، امید احمدی فرماندار شهرستان رباط‌کریم، نوروزی نماینده مجلس، امام جمعه پرند و اعضای شورای پرند برگزار شد.

شهرستان رباط کریم در جنوب غربی استان تهران با سه شهر رباط کریم، پرند و نصیرشهر با جمعیت نزدیک به ۵۵۰ هزار نفر قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha