تشریح آخرین وضعیت پایانه جدید شرق + زمان بهره‌برداری

تهران بزرگ - ایرنا - رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: براساس برآوردهای اولیه به نظر می‌رسد تا پایان تابستان و یا در ابتدای نیمه دوم سال، پایانه شرق به مرحله بهره‌برداری برسد.

به گزارش ایرنا از مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران، سید جعفر تشکری هاشمی روز پنجشنبه با بیان اینکه بر اساس گزارشات کارشناسان کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا، پیمانکار در تمام بخش‌هایی که باید اصلاح و تکمیل می‌شدند، در حال فعالیت است، افزود: هرچند هنوز هیچ‌یک از بخش‌ها بطور کامل به بهره‌برداری نرسیده، اما عملیات عمرانی در حال انجام است و تا چند ماه آینده اتمام خواهد یافت.

وی اظهار کرد: آنچه جای خرسندی دارد این است که کارگاه فعال شده و پیمانکار با سرعت در حال انجام تعهدات است؛ علیرغم اینکه در سال‌های اخیر اقدام خاصی صورت نگرفته بود، در چند ماه اخیر روند فعالیت‌ها تسریع شده است.

تشکری هاشمی با بیان اینکه پیمانکار بر اساس منابع مالی که تخصیص یافته بود، کار را دنبال می‌کند، ادامه داد: ما بودجه مورد نظر را در شورا تصویب کردیم و با توجه به پیشبرد امور به نظر می‌رسد مشکلی در تامین اعتبار وجود ندارد.

تشریح آخرین وضعیت پایانه جدید شرق + زمان بهره‌برداری

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: بر اساس برآوردهای اولیه به نظر می‌رسد تا پایان تابستان و یا در ابتدای نیمه دوم سال، پایانه شرق به مرحله بهره‌برداری برسد.

به گزارش ایرنا، پایانه شرق جدید جزو طرح‌های خیلی قدیمی مدیریت شهری است و در سال‌های گذشته از ابتدای دهه هشتاد این محل تجهیز کارگاه شد منتهی به دلیل مشکلات پیچیده هیچگاه موفق به بهره برداری کامل این پایانه نشدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha