۱۷ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۴۶
کد خبرنگار: 2205
کد خبر: 85500499
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۴۰ خودرو هنجارشکن در بیرجند متوقف شد

۱۷ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۴۶
کد خبر: 85500499
۱۴۰ خودرو هنجارشکن در بیرجند متوقف شد

بیرجند - ایرنا - رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی گفت: با اجرای طرح ارتقای امنیت و آرامش در شهرستان بیرجند از ابتدای خرداد ماه جاری، ۱۴۰ دستگاه خودرو متخلف و هنجارشکن در معابر درون شهری توقیف شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ علیرضا عباسی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در پی درخواست‌های مکرر مردمی درخصوص مزاحمت‌های خیابانی توسط تعدادی از رانندگان متخلف در خیابان‌های شهر بیرجند و با هدف ایجاد آرامش به ویژه در روزهای تعطیل و ساعات پایانی شب ماموران پلیس راهور با همکاری یگان‌های انتظامی طرح ارتقای امنیت و آرامش را در مرکز استان اجرا کردند.

وی گفت: با اجرای این طرح از اول خرداد تا پایان شب گذشته تعداد ۸۰ دستگاه خودرو توقیف و به پارکینگ شد همچنین ۶۰ دستگاه خودرو توقیف سیستمی شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی ادامه داد: در اجرای این طرح با خودروهایی که در ساعات پایانی شب با انجام حرکات نمایشی، تولید صدای ناهنجار و داشتن چراغ‌های غیر مجاز، شیشه دودی و پلاک مخدوش و رانندگی با سرعت‌های بالا در برخی نقاط شهر بیرجند، باعث سلب آسایش و امنیت شهروندان می‌شدند، برخورد شد.

وی گفت: همچنین در این مدت ۵۵۰ دستگاه خودرو متخلف و هنجارشکن در معابر درون شهری اعمال قانون شدند.

عباسی اظهار کرد: برابر هماهنگی با مقام قضایی خودروهای رانندگان متخلف به مدت ۲۰ روز در پارکینگ توقیف و در پایان پس از رفع نقص و انجام مراحل قانونی آزاد می‌شوند همچنین در صورت تکرار تخلف و سابقه قبلی، خودرو به مدت یک ماه در پارکینگ توقیف و محرومیت‌های اجتماعی برای رانندگان متخلف در نظر گرفته خواهد شد.

وی با قدردانی از رانندگانی که قوانین و مقررات را رعایت کرده و به حقوق شهروندان احترام می‌گذارند گفت: پلیس با رانندگان متخلف و هنجارشکن بدون اغماض برخورد می‌کند و از شهروندان درخواست می‌شود برای در اختیار گذاشتن خودرو به فرزندانشان مراقبت و نظارت بیشتری داشته باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha