۲۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۵۰
کد خبرنگار: 2712
کد خبر: 85504309
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توقیف ۲۹ خودرو رانندگان متخلف در بیرجند

۲۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۵۰
کد خبر: 85504309
توقیف ۲۹ خودرو رانندگان متخلف در بیرجند

بیرجند - ایرنا - رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی گفت: با اجرای طرح کنترل و برخورد با تخلفات رانندگان حادثه ساز و هنجارشکن در شهرستان بیرجند ۲۹ دستگاه خودرو توقیف و ۶۷ راننده متخلف اعمال قانون شدند.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا عباسی روز دوشنبه در تشریح این خبر اظهار کرد: در راستای ایجاد امنیت و آرامش در شهر، طرح برخورد با خودروهای هنجارشکن دارای آلودگی صوتی، تخلفات حادثه ساز، شیشه دودی و سایر موارد در شهرستان بیرجند به اجرا درآمد.

وی افزود: طرح ارتقای امنیت و آرامش در شهر با حضور تیم‌های گشت‌ پلیس راهور و با همکاری یگان‌های انتظامی در خیابان‌های بیرجند اجرا شد که ماموران نسبت به برخورد با رانندگان متخلف و هنجارشکن اقدام کردند و برای ۶۷ دستگاه خودرو متخلف اعمال قانون شد.

رئیس پلیس راهور خراسان جنوبی گفت: ۲۹ دستگاه خودرو توقیف و به پارکینگ متنقل شد همچنین هفت دستگاه خودرو به صورت سیستمی توقیف شده است.

وی با قدردانی از رانندگانی که قوانین و مقررات را رعایت کرده و به حقوق شهروندان احترام می‌گذارند تصریح کرد: پلیس با رانندگان متخلف و هنجارشکن بدون اغماض برخورد می‌کند.

سرهنگ عباسی هفدهم خرداد امسال نیز از توقیف ۱۴۰ خودرو هنجارشکن در بیرجند خبر داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha