۲۴ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۵۳
کد خبرنگار: 2203
کد خبر: 85508031
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سامانه ثبت سرعت غیر مجاز در شهر بیرجند فعال شد

۲۴ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۵۳
کد خبر: 85508031
سامانه ثبت سرعت غیر مجاز در شهر بیرجند فعال شد

بیرجند - ایرنا - رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی از فعال شدن سامانه اعمال قانون دوربین‌های سطح شهر در ارتباط با سرعت‌های غیرمجاز خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا عباسی روز پنجشنبه گفت: این سامانه با پایش و غربالگری خودکار همه ترددها، خودروهایی که در خیابان‌های شهر بیرجند سرعت آنها از ۶۰ کیلومتر تجاوز کند را توسط دوربین‌ها به صورت خودکار ثبت می‌کند و اعمال قانون می‌شود.

وی افزود: سامانه نظارت تصویری ترددها را به صورت شبانه روزی با کمترین خطا رصد می‌کند همچنین تمامی مستندات تخلفات مربوط به سرعت غیرمجاز در سامانه قابل ذخیره است.

رئیس پلیس راهور خراسان جنوبی ضمن قدردانی از رانندگانی که قوانین و مقررات را رعایت کرده و به حقوق شهروندان احترام می‌گذارند، تصریح کرد: پلیس اجازه نخواهد داد تعداد معدودی از رانندگان قانون گریز با تخلفات و هنجارشکنی امنیت و آرامش دیگر شهروندان را برهم زنند لذا با آنها برابر قانون برخورد خواهد شد.

برابر آمار رسمی، بیشترین تصادفات درون شهری خراسان جنوبی مربوط به مرکز استان بوده و تجهیز شهر به سامانه‌های نظارت تصویری همواره مطالبه شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha