تولید خودرو به بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار دستگاه می‌رسد

بروجرد - ایرنا - وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: میزان تولید خودرو تا پایان امسال به بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار دستگاه می‌رسد که رکورد مطلوب و قابل قبولی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عباس علی‌آبادی روز پنجشنبه در سفر به بروجرد در حاشیه نشست با فعالان اقتصادی این شهرستان افزود: میزان تولید خودرو در تیر سالجاری به حدود ۶ هزار دستگاه در روز نزدیک می‌شود و روند واردات نیز همچنان ادامه دارد.

وی بیان کرد: ما در جلسات و بازدیدهای امروز کوشیدیم تا مشکلات صنعت شهرستان بروجرد را احصاء کنیم و برای آنها راه‌حل پیشنهاد دهیم و به نظر در این کار نیز موفق بودیم ضمن اینکه مشکلات هم خیلی زیاد نبود.

علی‌آبادی افزود: اتفاق مبارک امروز این بود که تعدادی طرح جدید راه اندازی و کلنگ‌زنی شد و امیدوارم برخی از مسائل جدی استان لرستان از جمله پرداختن به مساله انرژی که با مشارکت صنعتگران در حال برطرف شدن است، نیز برطرف شود.

وی ادامه داد: به مردم توصیه می‌کنم که عجله نکنند و اطمینان داشته باشند که به شرایط پایدارتری دست خواهیم یافت و می‌توانند در شرایط بهتری خرید کنند.

وی تاکید کرد: اکنون در زمینه خودروهای برقی، واردات با شتاب صورت می‌گیرد زیرا با این کار، هم مشکل مردم برطرف می‌شود و هم مشکلات کشور در زمینه آلودگی هوا و محیط زیست رفع خواهد شد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در زمینه توسعه زیرساخت‌ها هم کارهای بسیار خوبی صورت گرفته و اکنون نیز سه هزار شارژر خودروهای برقی ساخته شده است و این روند نیز همچنان ادامه دارد.

علی‌آبادی افزود: اکنون خودروهای دپو شده در انبارها نداریم و در حقیقت آنچه وجود دارد، خودروهای ناقصی است که در حال تکمیل آنها هستیم.

به گزارش ایرنا، ابوطالب شفقت استاندار لرستان، مسلم مرادی فرماندار بروجرد، نمایندگان مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان شهرستانی و استانی، وزیر صمت را در این بازدیدها همراهی کردند.

بازدید از کارخانجات نساجی و کارخانه خودروسازی «فردا موتورز» و افتتاح خط جوش و کلنگ‌زنی طرح توسعه این واحد، بازدید از داروسازی «اکسیر»، افتتاح شرکت پلاستیک کاران «زاگرس»، بازدید از شرکت فولاد «پاسارگاد» و نشست با فعالان اقتصادی شهرستان در زمره برنامه‌های سفر یک روزه وزیر صمت به بروجرد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha