۱۷ خرداد ۱۴۰۳، ۲۲:۳۱
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85500870
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اذعان ارتش رژیم صهیونیستی به هلاکت یک نظامی اسرائیلی

تهران- ایرنا- سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی پنجشنبه شب اعلام کرد که یک نظامی این رژیم در جریان عملیات نیروهای مقاومت فلسطین در غزه به هلاکت رسیده است.

به گزارش ایرنا از الجزیره، دانیل هاگاری سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی، مدعی شد: نیروهای ما در مرز غزه در گذرگاه کرم ابوسالم از یک عملیات بزرگ جلوگیری کردند.

وی افزود: یک گروه تروریستی از ورودی یکی از تونل‌های خود در مرز غزه بیرون آمدند و با نیروهای ما درگیر شدند و در جریان این درگیری یکی از سربازان ما کشته شد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی همچنین مدعی شد که نظامیان این رژیم در رفح در حال تخریب تونل‌های حماس هستند.

هاگاری اشاره‌ای به زمان دقیق این عملیات نکرده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی تاکنون به سانسور شدید ارتش اسرائیل در اعلام آمار تلفات خود اعتراف کرده‌اند؛ اقدامی که به دلیل شمار بالای تلفات نظامیان صهیونیست در جنگ علیه نوار غزه و ترس از واکنش‌های بیشتر داخلی در سرزمین‌های اشغالی انجام گرفته است.

این رسانه‌ها پیشتر فاش کردند که آمار زخمی‌هایی که ارتش رژیم صهیونیستی اعلام می‌کند، با آماری که بیمارستان‌های این رژیم ارائه می‌دهند، اختلاف زیادی دارد.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی نیز پیش تر اعلام کرده بود که ارتش این رژیم از مقام‌های بیمارستان‌ها خواسته است تا بدون هماهنگی با ارتش، هیچ آماری از تلفات را منتشر نکنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha