«جام رسانه امید»، ظرفیتی برای انعکاس خدمات نظام در کهگیلویه و بویراحمد

یاسوج - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع استاندارکهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه جام رسانه ای امید ظرفیتی ارزشمند برای انعکاس خدمات نظام در این استان است گفت: این ظرفیت می تواند کانونی برای انعکاس و معرفی توانمندی ها، اقدامات، دستاوردها و امیدآفرینی نیز باشد.

به گزارش ایرنا، به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد مرادعلی پیوند روز جمعه در نشست هماهنگی برگزاری جام رسانه ای امید که با حضور جمعی از مدیران دستگاه های مختلف در استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد اظهارداشت: اقدامات خوبی در حوزه‌های مختلف در این استان در دولت سیزدهم اجرایی و درحال اجرا است که در اطلاع رسانی این دستاوردها کم کاری شده است.

وی بیان کرد: برگزاری جام رسانه‌ای امید، یک ظرفیت مناسب برای بیان خدمات نظام مقدس اسلامی و دولت سیزدهم است.

پیوند ،ایجاد امید در بین مردم را از اهداف اصلی این رویداد رسانه‌ای دانست و اظهار کرد: برگزاری جام رسانه‌ای امید برنامه‌های دشمنان برای ایجاد یاس و ناامیدی میان مردم را نیز از بین خواهد برد.

 

جام رسانه امید ظرفیتی برای انعکاس خدمات نظام در کهگیلویه و بویراحمد

وی اضافه کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی در این رویداد، با مقایسه‌ خدمات قبل و بعد از انقلاب گزارشی هم از خدمات دولت سیزدهم ارائه خواهند کرد که رسانه‌ها باید در قالب خبر، کلیپ، موشن گرافی، یادداشت، گزارش خبری و سایر حوزه‌ها به انعکاس اقدامات صورت گرفته بپردازند.

معاون استاندار تاکیدکرد: در پایان این رویداد کتابچه‌ای از خدمات کم نظیر روایت شده در فصل‌های مختلف تهیه و به عنوان مرجع خیلی از آمارها در اختیار مردم و دستگاه‌های اجرایی قرار خواهد گرفت.

رئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد هم با اشاره به اینکه تاکنون ۲۰ تیم پنج نفره برای شرکت در این رویداد نام نویسی کردند، گفت: رویداد جام رسانه‌ای امید ۲۴ خرداد ماه با حضور استاندار، فرمانده سپاه فتح و سایر مدیران استانی آغاز و خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای طی ۱۲ ساعت با هم به رقابت می پردازند.

عباس رضایی عنوان کرد: در این رویداد مدیران دستگاه‌ها در بازده زمانی ۲۰ دقیقه‌ای گزارشی از اقدامات دستگاه مربوطه خود ارائه می دهند و رسانه هم در قالب‌های مختلف اخبار را منتشر خواهند کرد.

وی اظهار داشت: اصحاب رسانه می توانند تا سه روز به انتشار اخبار از مطالب مطرح شده در رویداد جام رسانه‌ای امید بپردازند و در پایان مهلت سه روزه دستگاه پایشگر بسیج رسانه کشور اقدام به پایش دستگاه های برتر می کند و قبل از فرا رسیدن ماه محرم از تیم‌های برتر تجلیل می شود.

جام رسانه امید ظرفیتی برای انعکاس خدمات نظام در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس بسیج رسانه استان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در موضوع جهاد تبیین و امیدآفرینی در جامعه گفت: این رویداد فرصت مناسبی برای تبیین خدمات نظام اسلامی و همچینن ایجاد امید در میان مردم است.

در این نشست با حضور مدیران استانی از تندیس جام رسانه ای امید رونمایی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha