۱۸ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۱۹
کد خبرنگار: 1384
کد خبر: 85501123
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

امامان جمعه استان تهران: انتخابات ریاست جمهوری صحنه عزت و حماسه ملی است

تهران-ایرنا- ائمه جمعه و جماعات استان تهران در خطبه های نماز جمعه این هفته خود بر رعایت اخلاق انتخاباتی توسط نمایندگان تاکید کردند و اظهارداشتند: انتخابات صحنه عزت و حماسه ملی است.

به گزارش خبرنگاران ایرنا, امامان جمعه در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه در شهرستانهای استان تهران بنا بر منویات رهبر معظم انقلاب تاکید کردند که این انتخابات با انتخاب درست از سوی ملت شریف ایران می تواند آثار و دستاوردهای بسیاری داشته باشد و اگر اشتباه انتخاب شود دارای آسیب های بسیاری برای ملت ایران خواهد شد.

امام جمعه موقت پاکدشت: کاندیداهای ریاست جمهوری اخلاق انقلابی را رعایت کنند انتخابات صحنه عزت ملت ایران است

عبدالمحمد سعدونی خطیب موقت نمازجمعه پاکدشت در خطبه های این هفته نمازجمعه با اشاره به شهادت شهیدجمهور و یاران انقلابی اظهارداشت: در مراسم تشییع شهیدجمهور و یاران‌ صدیق جمهوری اسلامی ایران، مردم بسیار پرشور به میدان آمدند و در حالی که دشمنان به دنبال نشان دادن ضعف در کشور بودند این همبستگی تیر کینه دشمنان را به سنگ زد و این نشان از بصیرت ملت ایران اسلامی است.

امامان جمعه استان تهران: انتخابات ریاست جمهوری صحنه عزت و حماسه ملی است

وی اضافه کرد: میل به شهادت در رئیس جمهور شهید قابل رویت بود ایشان حقیقتا برای مردم بسیار تلاش کرد و فقدان ایشان دل رهبری را سوزاند و غمی فراموش نشدنی را در کالبد تاریخی ایران ثبت کرد.

امام‌جمعه موقت پاکدشت در ادامه تصریح کرد: مقام معظم رهبری مطالب ارزشمند و خطوطی را برایمان تبیین کردند که می تواند این حادثه تلخ را به بهترین شکل مرتفع کند، همه ما در هر پست و مقام و جایگاهی هستیم باید به دقت به ان بپردازیم، این انتخابات با انتخاب درست از سوی ملت شریف ایران می تواند آثار و دستاوردهای بسیاری داشته باشد و اگر اشتباه انتخاب شود دارای آسیب های بسیاری برای ملت ایران خواهد شد.

وی افزود: ما وظیفه داریم درست انتخاب کنیم، آنچه به ما مردم مربوط است، مشارکت بالاست که می تواند تکمیل کننده آن بصیرت و انتخاب دقیق مسئول ریاست جمهوری شودواین حضور پرشور مکمل آن حضور در تشییع پیکر مطهر شهید جمهور است و در بخش دیگر حضور پرشور باید به کاندیداهای ریاست جمهور نیز بیان کرد که مراقب اخلاق انقلابی باشند، انتخابات صحنه عزت ملت ایران است آنرا تبدیل به کشاکش رقبا و بی آبروی ایران نکنید.

خطیب موقت نمازجمعه پاکدشت در ادامه به خصوصیات مهم ریاست جمهوری ایران اشاره کرد و بیان داشت: رهبر عزیز انقلاب نکات مهم و خصایص مهم تری را برای انتخاب رییس جمهور بیان فرمودند که از آن موضوعات می توان به اهمیت حفظ و گسترش میراث شهدای خدمت در جایگاه بین الملل اشاره کرد. امروز همه ما مسئولیت انتخاب را داریم، شخصی را انتخاب کنیم که دارای جایگاه سیاسی و دیپلماسی قوی بین الملل باشد تا جبهه مقاومت را حمایت کند.

وی در ادامه افزود: ایران بیش از پیش می تواند در صحنه بین المللی ایفای نقش کند و باید شخصی انتخاب شود که عمق راهبردی و آموزه های انقلابی را در جهان فعالتر کند.

سعدونی در ادامه عنوان کرد: رییس جمهور آینده باید فعال،پرکار، جهادی، معتقد به موازین اسلام و مبانی انقلاب و نماینده مردم شهیدپرور ایران در عرصه های بین الملل باشد.

امام جمعه پردیس: انتخابات عرصه تخریب نیست

امام جمعه پردیس گفت: بنا برمنویات رهبری انتخابات میدان تبیین است و عرصه تخریب نیست .درتبیین ، چارچوب وساختار نظام حفظ می‌شود؛ اما در تخریب، چارچوب و قاعده نظام شکسته می‌شود.

حجت الاسلام سید حسین حسینی در خطبه های عبادی - سیاسی نماز جمعه این هفته در جمع نمازگزاران، اظهار داشت: مقام معظم رهبری چارچوب های شرعی و قانونی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری را با بیانات خود مشخص کردند.

وی با اشاره به باید و نبایدهای انتخابات توضیح داد: با استفاده ازتبیین، تقویت قدرت آگاهی وتصمیم گیری مردم، نقد گفتمان فرد، رعایت انصاف، مرزبندی با دشمن، حفظ کرامت رقیب، تقویت اتحادوامید اجتماعی اتفاق می افتد اماتخریب سلب قدرت تفکروتصمیم گیری فرد، کمرنگ شدن مرزها با دشمن، تکیه برنقاط ضعف، غلبه هوچی گری و هیاهو را به همراه دارد.

امام جمعه پردیس گفت: بنا برمنویات رهبری؛ انتخابات؛ صحنه‌ی عزت و حماسه است ودراین حرکت عظیمِ انتخاباتِ پیش‌رو در رقابت‌های بین نامزدها، اخلاق حاکم باشد؛ بدگویی کردن، تهمت زدن، لجن‌پراکنی‌کردن، کمکی به پیشرفت کارها نمی‌کند، به آبروی ملّی هم لطمه می‌زند وباید بدانیم که صحنه‌ی انتخابات صحنه‌ی عزّت و حماسه است.

حسینی با اشاره به انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری و ویژگی‌های آن خاطرنشان کرد:جبهه انقلابی، ریاست جمهوری شهید رییسی را تا سال ۱۴۰۸ پذیرفته بود و از سوی دیگر جبهه موسوم به اصلاح‌طلبی نیز به بهار ۱۴۰۴ چشم دوخته بود وبا بیم و امید بدان می‌نگریست، پرواز تلخ اردیبشهت، گویا همه محاسبات را درهم ریخت و شرایط جدیدی را همراه با تحیّر و بهت پدید آورد که هنوز هم ادامه دارد.

وی توضیح داد:مهم میزان مشارکت مردم در انتخابات ۸ تیر ماه است وهمه ما امروز وظیفه داریم که تمام تلاش‌هایمان را به مشارکت حداکثری بگذاریم تا با مشارکت بالا، ایران را قوی‌تر و دشمن را ضعیف‌تر و ذلیل‌تر کنیم.

وی با اشاره به سالروز شهادت حضرت امام جواد ع ادامه داد: شهادت تالم انگیز و درد آور امام جواد(ع) نتیجه ترس دشمن از ایشان بود، همه امامان ما، همرزمان امام حسین(علیه السلام) هستند؛ همه پا در رکابان پیکار با ظلم، طلاقْ‌دهندگان دنیا و اهل مبارزه حادّ سیاسی با طاغوت برای استقرار توحید و قیام به قسط هستند.

امام جمعه پردیس با بیان اینکه سادگی و آسانی؛ اساس ازدواج در اسلام و راه حل رشد جمعیت است، بحث کاهش جمعیت و سالمندی کشور است، سالمندی برای کشور مشکلات زیادی به بار می‌آورد،نشاط را از کشور برده و رکود اقتصادی ایجاد می‌کند اُفت مسائل اقتصادی،‌ سیاسی و امنیتی را به همراه دارد که یکی از دلایل آن ازدواج دیرهنگام است.

امام جمعه پردیس گفت: جنگ غزه با تمام اتفاقاتی که می‌افتد، ظاهر و باطنی دارد و تحقق وعده‌های الهی را به چشم می‌بینیم ،مقام معظم رهبری در نامه خود به جوانان ایالات متّحده‌ی آمریکا فرمودند: شما در طرف درست تاریخ ایستاده‌اید وطرف درست تاریخ یعنی طرف حق است.

امام جمعه موقت ورامین: مردم با انتخاب رئیس جمهور شایسته راه شهید رئیسی را امتداد دهند
امام جمعه موقت شهرستان ورامین گفت: موضوع انتخابات ریاست جمهوری، از اهمیت ویژه‌ای دارند و مردم می‌توانند ضمن حضور حداکثری، با انتخاب رئیس جمهور شایسته، راه شهید رئیسی در خدمت رسانی به مردم را امتداد دهند.

امامان جمعه استان تهران: انتخابات ریاست جمهوری صحنه عزت و حماسه ملی است

حجت الاسلام سیدمحسن محمودی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ورامین که در مصلای صاحب‌الزمان(عج) اقامه شد اظهار داشت: امروز مساله انتخابات، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و به فرموده رهبر معظم انقلاب، حماسه انتخابات مکمل حماسه تشییع شهدای خدمت است.

وی افزود: مردم باید با شکوه هرچه بیشتر در انتخابات شرکت کنند و با انتخاب رئیس جمهور شایسته، مسیر رئیس جمهور شهید را امتداد دهند. بنا بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب، نامزدها و طرفداران آنان باید در زمان تبلیغات، اخلاق را رعایت کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: شهید رئیسی یک رئیس جمهور مردمی، مجاهد، انقلابی و سازش ناپذیر بود که شهادتش ضایعه بسیار سنگینی برای جامعه اسلامی است، مردم با حضور در مراسم تشییع و بزرگداشت این رئیس جمهور شهید، حماسه خلق کرده و ثابت کردند که قدردان تلاش مسئولان هستند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه ورامین با اشاره به مقاومت مردم غزه در برابر رژیم کودک کش اسرائیل اظهار داشت: عملیات طوفان الاقصی توطئه بزرگ اقتصادی دشمن به نفع رژیم صهیونیستی و علیه ایران و مقاومت را برهم ریخت و معادلات و مناسبات منطقه را تغییر داد.

محمودی افزود: آن‌ها می‌خواستند، رژیم غاصب صهیونیستی را بر روابط و اقتصاد کل منطقه غرب آسیا و جهان اسلام مسلط کنند ولی طوفان الاقصی تمام معادلات آمریکا و رژیم صهیونیستی را بر هم ریخت و اجازه نداد خواب آشفته آنها تعبیر پیدا کند.

وی با تسلیت شهادت شهید آبیار در حمله اخیر رژیم جعلی صهیونیستی اظهار داشت: صهیونیست‌ها سعی کردند تا با جنایات وحشیانه علیه مقاومت این شکست‌های مفتضحانه را پنهان کنند ولی همگان به خوبی می‌دانند که صهیونیست‌ها در باتلاقی گرفتار شده‌اند که هرچه دست و پا می‌زنند، بیشتر فرو می‌روند.

وی گفت: تعداد بمب‌هایی که اسرائیل بر سر مردم غزه ریخته از تعداد تمام بمب‌هایی که در جنگ جهانی دوم استفاده شده، پیشی گرفته است، صهیونیست‌ها از ۷ اکتبر تاکنون بیش از ۷۰ هزار تُن بمب بر سر مردم مظلوم غزه ریخته است.

امام جمعه موقت ورامین تصریح کرد: ۲۴۵ روز و بیش از هشت ماه است، که غزه و رفح در خاک و خون غوطه ور بوده و بیش از ۳۶ هزار و ۶۰۰ نفر اعم از زن، مرد و کودک به شهادت رسیدند ولی سازمان‌های بین المللی و حقوق بشری کور و لال هستند.

امام جمعه موقت دماوند: حفظ شأن مردم، تلاش برای ایجاد مشارکت و حفظ آبروی ملی باید رعایت شود

امامان جمعه استان تهران: انتخابات ریاست جمهوری صحنه عزت و حماسه ملی است

حجت‌الاسلام‌ مسعود اکبریان امام جمعه موقت دماوند اظهار داشت: در خصوص مسئله ازدواج که امروز یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها و مسئله‌های ماست، باید گفت که متاسفانه امروز سن ازدواج بالا رفته و به تبع آن هم فرزندآوری دیر هنگام و پیری جمعیت رو به افزایش است و از طرفی آمار طلاق‌ها بسیار بالاست.

وی افزود: در این خصوص حداقل دو معضل اساسی وجود دارد؛ یکی موانع قبل از ازدواج است و بخش دیگر هم که عواملی است که بعداز ازدواج موجب از هم پاشیدن خانواده‌ها و طلاق‌ها شده است. آنچه قبل از ازدواج مانع است یک بخش آن مسائل اقتصادی است که دولت مسئولیت دارد و قوانینی هم مثل قانون جوانی جمعیت تصویب شده و باید قوانین مکمل دیگری نیز تصویب شود و در عمل تاثیرش را بگذارد.

وی گفت: با تاسی از ازدواج آسان و با برکت و پرثمر حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) و روش و منش آن بزرگواران انشاالله انجام بگیرد.

اکبریان امام جمعه موقت دماوند در ادامه افزود: یکی از مصادیق رعایت تقوا توجه به تقوای سیاسی است؛ در فضای سیاسی کشور مابین مردم، منتقدین، رجال سیاسی ، جریانات مختلف یک اصل مهم و اساسی وجود داردکه باید رعایت شود و آن هم تقوای سیاسی است.

وی ادامه داد: عروج ناگهانی رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی فضای کشور را بر اساس قانون اساسی به سمت برگزاری انتخابات زود هنگام ریاست جمهوری که در تاریخ ۸ تیر ماه برگزار می‌شود، برده است.

اکبریان خاطرنشان کرد: ایام انتخابات فصل مسابقه برای خدمت است؛ گفت و شنودها و مباحثات و مناظرات نامزدها و طرفداران آنها با رعایت اخلاق و انصاف و تقوا هیچ اشکالی ندارد منتهی کنار گذاشتن تبیین و جایگزینی تخریب چیزی است که بسیار زشت و زننده است.

امام جمعه موقت دماوند افزود: کرامت افراد در این عرصه باید حفظ بشود؛ با هوچی‌گری و هیاهو فضای انتخابات را تخریب نکنید؛ بگذارید قدرت تصمیم گیری مردم تقویت بشود به دور از ناامید سازی‌ها ایجاد کدورت‌ها و اختلاف افکنی ها، با استدلال و انتقاد کریمانه فضای روشنی پیش روی مردم ترسیم شود . اگر این چنین شد انتخابات به مسابقه خدمت تبدیل می‌شود.

وی گفت: نامزدهای انتخاباتی باید بدانند که در شرایط حساسی وارد عرصه انتخابات شده‌اند. حفظ شأن مردم، تلاش برای ایجاد مشارکت و حفظ آبروی ملی باید رعایت شود. ضمنا فهم این مسئله مهم که این مسئولیت بار بسیارسنگینی است که تلاش و همت مضاعف می‌طلبد.

این مقام مسئول ادامه داد: شهید آیت الله رئیسی با تلاش شبانه روزی مظهر شعارهای اصلی انقلاب شد؛ بار دیگر در شرایطی که بعضی مسابقه تفاخر و تجمل و ریاست طلبی گذاشته‌اند و درد مردم را فراموش کرده‌اند به همه ثابت کرد که اگر مسئولین درد مردم را درد و گرفتاری خودشان بدانند در راه خدمت به خلق خدا که فرمود : اَلْخَلْقِ عِیَالَ اَللَّهِ . در کوه و بیابان و جنگل نه در پشت میز ریاست در شعله‌های آتش می‌سوزد و عزیز خدا و خلق خدا می‌شود.

امام جمعه فیروزکوه: انتخابات باید مظهر عزت و اقتدار ایران اسلامی باشد

حجت الاسلام حسن حیدری در خطبه های عبادی- سیاسی نماز جمعه اظهار داشت: انتخابات پیش رو باید مظهر اخلاق مداری و رعایت تقوای سیاسی و میدان مسابقه خدمت باشد نه عرصه درگیری و نزاع بر سر قدرت وانتخابات باید مظهر عزت و اقتدار ایران اسلامی باشد.

وی ادامه داد: انتخابات پیش روزعرصه اتحاد و امیدآفرینی است نه عرصه اختلاف و بدبینی خواهد بود و برخلاف برخی اظهارنظرها، مردم قدرشناس ایران اسلامی با حضور باشکوه در تشییع و بدرقه شهدای خدمت، ثابت کردند که پای آرمان های انقلاب اسلامی هستند و از مسئول در تراز انقلاب اسلامی، قدردانی می کنند.

امام جمعه فیروزکوه ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای خدمت، بیان کرد: شهید آیت الله رئیسی، یک رئیس جمهور تراز انقلاب اسلامی بود. رئیس جمهور فعال و پرکار، مردمی وساده زیست وآشنا با مبانی انقلاب اسلامی بودند.

حیدری افزود: اخلاق مداری و پرهیز از توهین و تخریب دیگران یک میراث گرانقدر از رئیس جمهور شهید ما است.

وی ادامه داد:کاندیداهای ریاست جمهوری، فارغ از تخریب و ایجاد فضای منفی، برنامه ها و اقدامات خود را برای مردم تبیین کنند و توجه داشته باشند که انتخابات میدان مسابقه خدمت برای آنها باشد نه عرصه درگیری و نزاع بر سرقدرت و انتخابات راعرصه اتحاد وامیدآفرینی است نه عرصه اختلاف و بدبینی بدانند.

امام جمعه فیروزکوه گفت: از دادستان محترم می خواهیم با هرگونه بداخلاقی و لطمه به آبروی ملی در انتخابات، قاطعانه برخورد کند .

حیدری با اشاره به قطعنامه ضدایرانی شورای حکام در آستانه انتخابات ریاست جمهوری، خاطر نشان کرد:این قطعنامه برای ایجاد ترس در مردم نسبت به تحریم و تغییر مسیر دیپلماسی عزتمندانه شهید رئیسی و شهید امیرعبداللهیان است.

وی افزود: دشمن با تصویب قطعنامه می خواهد از انتخاب مثل شهید رئیسی جلوگیری کنند و از جریان غربگرا حمایت کنند.

امام جمعه فیروزکوه گفت: دشمن دچار خطای محاسباتی است، ملت ایران اهل ترسیدن نیست و جواب این قطعنامه ضدایرانی را پای صندوق های رأی خواهند داد.

حیدری با اشاره به ازیاد طلاق در جامعه، بیان کرد: ازدیاد مسئله طلاق در جامعه بخاطر دور شدن از معارف اهل بیت علیهم السلام است، معیاراصلی ما در ازدواج، ثروت و تحصیلات شده است و به معیارهای اصلی توجه نمی کنیم.

امام جمعه شهرستان شهریار: انتخابات مسیری برای سبقت در راه خدمت نه راهی برای کسب قدرت/طوفان الاقصی و عده تحقق محو اسرائیل رژیم صهیونیستی است

حجت الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی نوری امام جمعه شهرستان شهریار در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهریار اظهار داشت: انتخابات میدان تبیین است و در این میدان باید از تخریب دوری کرد چرا که در تبیین چارچوب و ساختار نظام حفظ می شود اما در تخریب چارچوب وقائده نظام شکسته می شود،در تبیین آگاهی ها و قدرت تصمیم گیری مردم تقویت می شود اما در تخریب قدرت تفکر و تصمیم گیری از مردم سلب می شود.

وی افزود: میدان انتخابات ،میدان مسابقه خدمت است نه میدان کسب قدرت .

امام جمعه شهرستان شهریار گفت: در این حرکت عظیم انتخابات پیش رو که انجام می گیرد. در رقابت بین نامزدها لازم است که اخلاق حاکم باشد و همه از بدگویی دوری کنند و این موارد را نه تنها کاندیداها بلکه طرفداران آنها نیز باید رعایت کنند باید گفت تهمت زدن و لجن پراکنی کردن کمکی به پیشرفت کارها نمی‌کند حتی به آبروی ملی هم لطمه می زند.

طوفان الاقصی و عده تحقق محو اسرائیل رژیم صهیونیستی است

حجت الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی نوری افزود: چه کسی باور می کرد که روزی در دانشگاه های امریکا بنفع فلسطین شعار داده و پرچم فلسطین برافراشته شود و چه کسی باور می کرد که روزی در ژاپن و در تظاهرات به نفع فلسطین و زبان فارسی شعار مرگ بر اسرائیل سر داده شود در آینده نیز ممکن است در مورد قضیه فلسطین حوادث اتفاق بیفتند که امروز باور کردنی نیستند.

امام جمعه شهریار متذکر شد: اساس ازدواج در اسلام بر سادگی است متاسفانه فرهنگ تفاخر و تکاثر و سرمایه داری آفت ازدواجهایمان است،یکی از علت های اصلی طلاق، اختلاف خانوادگی فرهنگ تفاخر و سرمایه داری،چشم و هم چشمی غیر هم کفو بودن است و اینکه عمده موانع ازدواج آسان کم کاری در گفتمان سازی در گفتمان و فرهنگ سازی و سلب روح تقدس از ازدواج و کم رنگ شدن فرهنگ واسطه گری در ازدواج است همچنین سخت گیری در شرایط ازدواج و اینکه در مرحله انتخاب تفاخر و چشم و هم چشمی وبه رخ کشاندن ثروتها اسراف و تجملات و تشریفات زائد نیز موجبات عدم نگاه جوانان به ازدواج است .

امام جمعه قرچک: نامزدهای ریاست جمهوری شهید رئیسی را در خدمت به مردم الگو قرار دهند

 امام جمعه شهرستان قرچک گفت: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، شهید رئیسی را در خدمت به مردم الگو قرار دهند در طول ایام تبلیغات، اخلاق اسلامی را رعایت کنند.

حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قرچک اظهار داشت: ایران اسلامی در هشتم تیرماه، شاهد برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری است و چشم جهانیان به این دوخته شده که پس از تشییع باشکوه شهدای خدمت، این بار به فرموده رهبر معظم انقلاب، مردم ایران با حضور حماسی خود کار خود را تکمیل می‌کنند.

وی اظهار داشت: آیت الله رئیسی در طول ایام خدمت در دستگاه‌های مختلف مرد کار و عمل ،صداقت و خدمت به مردم بود و در خدمت‌رسانی به مردم، نصاب تازه‌ای را به نام خویش ثبت کرد، خدمات آیت الله رئیسی فقط به مسائل داخلی محدود نمی‌شد و وی در مسائل بین المللی، از فرصت‌های نظام به درستی استفاده نموده و ایران را به عنوان یک جایگاه مهم سیاسی، بر جسته ساخت.

وی تصریح کرد: سبک مدیریت آیت الله رئیسی در عین جدی بود، صمیمیت با همگان بود و رئیس جمهور شهید همواره به برای مردم، کرامت قائل بود، به جوانان اعتماد داشت و حتی در برابر بدی دشمنان نیز با کرامت برخورد می‌کرد ولی در مقابله با دشمنان، با صراحت و قدرت برخورد می‌نمود.

 وی از رقابت سالم، پرهیز از تخریب و لجن‌پراکنی، تبیین دستاوردهای نظام، رفتار بر اساس چارچوب‌های شرعی، قانونی و اخلاقی، افزایش قدرت آگاهی مردم، ترویج فرهنگ نقد و پرهیز از تخریب، رعایت انصاف، رعایت مرزبندی با دشمنان و ایجاد روح اتحاد و امید در جامعه به عنوان مهمترین مسائل مربوط به تبلیغات انتخاباتی یاد کرد.

امام جمعه قرچک گفت: تخریب و لجن‌پراکنی کار دشمن است و باعث شکسته شدن چارچوب نظام، سلب قدرت تصمیم‌گیری از مردم، نادیده گرفته شدن نقاط قوت، کمرنگ شدن مرزبندی با دشمن و ایجاد اختلاف بین مردم می‌شود.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به مقاومت مردم غزه گفت: امروز جنگ غزه و مقاومت مردم در مرحله حساس خود قرار گرفت و زمان نتیجه گیری فرا رسیده است و قطعا رژیم کودک کش اسرائیل نفس‌های آخر خود را می‌کشد.

اسماعیلی با اشاره به نامه رهبر معظم انقلاب به دانشجویان آمریکایی گفت: پیام رهبر معظم انقلاب و انعکاس عالی این پیام توسط جوانان اروپا و آمریکا ، یک زاویه و جبهۀ جدیدی از پیروزی مقاومت را رقم زده است و موجب شده تا جبهه مقاومت از عزت، معنویت و مقبولیت جهانی برخوردار گردد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha