۲۹ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۲۷
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85358881
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

تاکید امامان جمعه شهرهای استان تهران بر گرم کردن تنور انتخابات

تهران - ایرنا - امامان جمعه شهرهای استان تهران در خطبه های نمازجمعه این هفته با تاکید بر گرم کردن تنور انتخابات گفتند: سپردن کارها به مردم و حضور فعال آنان در میدان‌ و صحنه‌های مختلف در همه زمان‌ها از برنامه های مناسب برای پیشبرد امور کشور است.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام کاظم فتاح دماوندی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر دماوند اظهار داشت: در جمهوری اسلامی هر کدام از ما وظیفه‌ای داریم و تکلیف امروز ما گرم کردن تنور انتخابات و افزایش مشارکت است.

امام جمعه دماوند با بیان اینکه دغدغه رهبر معظم انقلاب در این ماه‌های پایانی سال برگزاری باشکوه انتخابات و برگزیدن نمایندگان اصلح است، افزود: اگر از اصلاح قوانین به نفع مردم حرف می‌زنیم و اگر از نقص برخی قوانین گله داریم، راه حل آن برگزیدن نمایندگان متخصص و متعهد است.

وی تاکید کرد: وضع قوانین مفید برای کشور و آیندگان یک ضرورت است.

حجت الاسلام فتاح خاطرنشان کرد: در عرصه منطقه‌ای شاهد وحدت نیروهای جبهه مقاومت در مقابله با استکبار جهانی یعنی آمریکا و اسرائیل هستیم؛ وحدت در جبهه اسلام همیشه مفید بوده است و اگر کشورهای اسلامی، دولت‌ها و ملت‌های مسلمان متحد شوند، می‌توانند بر دشمنان مستکبر غلبه کنند .

وی با اشاره به سفر پر خیر و برکت رئیس جمهور به شهرستان دماوند گفت: مصوباتی در حوزه های آب و فاضلاب، مسکن، راه، بهداشت و درمان، محیط زیست، علمی _ پژوهشی و دانش بنیان، فرهنگ و آموزش و پرورش، گردشگری و کشاورزی در سفر آیت الله رئیسی به دماوند به ارزش ۱۷ هزار میلیارد ریال تصیوب شدشد . ️

امام جمعه دماوند از مسئولان خواست که مصوبات سفر رئیس جمهور به دماوند را پیگیری و محقق کنند تا خدمت بیشتری به مردم این شهرستان انجام شود .

تاکید امام جمعه پردیس بر نظارت و مشارکت مردم در امور کشور

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: بنا بر منویات رهبرمعظم انقلاب سه شاخص نظارت، مشارکت و همگامی به صورت تکلیف و وظیفه شرعی بر مردم واجب است.

تاکید امامان جمعه شهرهای استان تهران بر گرم کردن تنور انتخابات

حجت الاسلام سید حسین حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر پردیس اظهار داشت: سپردن کارها به مردم و حضور فعال آنان در همه میدان‌ها و صحنه‌ها، خدمتگزاری به مردم در همه زمان‌ها و شرایط و واگذاری با زمینه‌سازی مناسب برخی از برنامه های مناسب برای پیشبرد امور است.

وی ادامه داد: انتخاب نظام، مسئولان، مشورت حاکم اسلامی با مردم، نظارت مردم بر زمامداران، مشارکت در قانون‌گذاری، نقش مردم در پشتیبانی و همراهی با دولت، حق آزادی برای مردم در چارچوب قانون اسلامی باید در اولویت قرار گیرد.

امام جمعه پردیس ضمن تقدیر از مسئولان انقلابی که در بین مردم هستند، بیان کرد: از مسئولینی که احیانا از پشت میزشان تکان نمی خورند و با مراجعه کننده ای که برای حل مشکلش به او مراجعه کرده هم مناسب برخورد نمی کند می خواهیم که تغییر رویه بدهند و خود را خادم مردم بدانند و مانند یک خادم دور مردم بچرخند و خدمت ارائه دهند.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

امام جمعه موقت ورامین: حضور پرشور مردم در انتخابات تضمین کننده اقتدار نظام است

امام جمعه موقت ورامین گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات، تضمین کننده اقتدار نظام است و باید از فرصت‌هایی همچون مراسم اعتکاف و ایام الله دهه فجر برای تحقق این امر استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام حسین قدوسی نژاد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ورامین که در مصلای صاحب‌الزمان (عج) این شهر برگزار شد اظهار داشت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در آستانه خلق حماسه‌ای بزرگ در انتخابات یازدهم اسفند قرار دارد و لازم است تا با اقدامات مناسب، زمینه این مهم را فراهم کرد.

وی با تبریک فرارسیدن ماه رجب و مناسبت‌های این ماه از جمله ولادت حضرت علی(ع) گفت: امروز شاهدیم که بسیاری از مردم خداجو آماده اند تا در مراسم معنوی اعتکاف شرکت کنند، مراسمی که اثرات آن در زندگی همه افراد جامعه به درستی خود را نمایان می‌کند.

خطیب جمعه ورامین تصریح کرد: باید از فرصت مراسم اعتکاف و ایام الله دهه مبارک فجر برای تبیین اقدامات و خدمات نظام برای امید آفرینی به جامعه و افزایش مشارکت مردم در انتخابات استفاده کرد.

امام جمعه پاکدشت: مشارکت در انتخابات یک حق و تکلیف است

امام جمعه پاکدشت گفت: حضور در انتخابات یک حق و تکلیف است، چرا که با مشارکت در آن، سرنوشت خود را به دست خود تعیین می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام رضا جوکار در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر پاکدشت اظهار داشت: در هندسه نظام جمهوری اسلامی ایران و انقلاب شکوهمند اسلامی، مردم ضلع سوم نظام هستند.

وی، دین، رهبری و مردم را سه ضلع حکومت اسلامی برشمرد و خاطرنشان کرد: خداوند متعال هدف رسالت پیامبران و کتاب الهی و دین را برای اقامه عدل، آگاه و توانمند شدن مردم بیان کرده است، این نشان‌دهنده جایگاه و اهمیت حضور و مشارکت همگانی مردم است.

حجت‌الاسلام جوکار افزود: بر این اساس یکی از نقش‌های مهم مردم، نقش مشارکتی و حضور آنان در تعیین سرنوشت خود و جامعه است، مردم حق داشته و از طرفی وظیفه دارند به صحنه آمده و با مشارکت و انتخاب درست خود، سرنوشت خودشان و جامعه را تعیین کنند و این مهم در بستر انتخابات حاصل می‌شود.

وی تاکید کرد: انتخابات تنها برای نظام اسلامی نبوده، بلکه برای خودمان و جامعه‌مان است، چرا که با مشارکت در انتخابات، سرنوشت خود را به دست خود تعیین می‌کنیم.

امام جمعه پاکدشت با اشاره به بخش‌هایی از وظایف اصلی مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و نقش آن‌ها در پیشبرد کشور، ادامه داد: برای انجام تکلیف شرعی و قانونی و استفاده از حقمان، یازدهم اسفند ماه پای صندوق‌های رأی خواهیم آمد و با سربند انگشتمان دشمن را کور و نابود خواهیم کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha