استاندار تهران: دستاوردهای شهید جمهور در جامعه تبیین شود

تهران بزرگ - ایرنا - استاندار تهران گفت: شهید جمهور دستاوردهای ارزشمندی داشته است که باید با هدف امیدآفرینی در جامعه تبیین شود.

به گزارش ایرنا به نقل از استانداری تهران، علیرضا فخاری روز شنبه در نشست با ائمه جمعه و فرمانداران استان تهران اظهار کرد: ضروری است که دستاوردهای دولت سیزدهم در ابعاد سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، دیپلماسی، آموزشی، درمانی توسط ائمه جمعه، فرمانداران و نهادهای فرهنگی تبیین شود.

وی حفظ حرکت و پویایی دولت را بسیار مهم اعلام و اظهار کرد: باید به سمتی برویم که تحرکات دولت برای مردم تشریح شود.

فخاری گفت: امیدوار هستیم که با اراده و فضل الهی، جامعه ایران اسلامی بیش از پیش به سمت وحدت، یگانگی و تحقق اهداف جمهوری اسلامی پیش برود.

استاندار تهران با اشاره به شرایط خاصی که در مسیر شهادت آیت الله رییسی پیش آمده است، تصریح کرد: در این امر ناگوار و غیر منتظره جامعه برای ادامه مسیر نیازمند وحدت در عمل و نظر است.

فخاری مهم‌ترین محور پیش روی کشور را برگزاری انتخابات ریاست جمهوری دانست و افزود: برای این امر مهم که جز نیازمندی‌های حیاتی کشور است باید همه با وحدت و یکدلی حرکت کنیم.

استاندار تهران انتخاب فردی اصلح، برگزاری انتخاباتی سالم و امن با مشارکت حداکثری مردم را بسیار مهم دانست و عنوان کرد: باید زمینه‌های همگرایی از طریق ظرفیت‌های موجود فراهم شود تا به نتایج مناسبی دست پیدا کنیم.

وی به تشکیل قرارگاه عملیاتی جدید حول محور عید غدیر اشاره کرد و افزود: فرمانداران از دستگاه‌های متولی کار فرهنگی و آگاه سازی همانند سازمان تبلیغات اسلامی بخواهند حول محور انتخابات کارهای عملی انجام دهند و ائمه جمعه نیز از حداکثر ظرفیت‌ها استفاده کنند.

آیت الله سید ابراهیم رییسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد «قیز قلعه‌سی» به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی بن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

حجت الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رییس‌جمهور بودند.

آیت الله سیّد ابراهیم رییس‌الساداتی ۶۴ ساله هشتمین رییس‌جمهور ایران بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha