فرماندار: ارومیه آماده برگزاری انتخابات ریاست جمهوری است

ارومیه - ایرنا - فرماندار ارومیه با اشاره به آمادگی این شهرستان برای انتخابات ریاست جمهوری گفت: تمهیدات و تدابیر لازم برای برگزاری انتخاباتی امن و سالم اندیشیده شده است.

به گزارش ایرنا، غلامحسین عماری شنبه شب در سومین جلسه هیات اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در ارومیه اظهار کرد: سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت چهار راهبرد انتخابات است که با تکیه بر این موارد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به تشکیل جلسات هیات اجرایی و نهایی کردن شعبات اخذ رای در سطح شهرستان، افزود: برای سهولت حضور مردم در پای صندوق های اخذ رای در این دوره از انتخابات نسبت به افزایش شعبات ثابت و سیار اقدام می شود.

عماری به تمهیدات اندیشیده شده برای انتخاباتی پرشور، گفت: با توجه به اشتغال مردم در روستا ها به کار کشاورزی و دامداری در این فصل سال برای این منظور نسبت به افزایش شعبات سیار روستایی نیز توجه ویژه ای شده است.

رییس هیات اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در ارومیه افزود: با توجه به فرا رسیدن فصل ییلاقات برای سهولت حضور جمعیت عشایری نیز شعب سیار برای ییلاقات شهرستان اختصاص یافته و در همه مراکز تفریحی و تفرجگاهی شهرستان شعب سیار برای اخذ آرای مردم در نظر گرفته شده است.

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری هشتم تیر ماه امسال برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha