۲۰ خرداد ۱۴۰۳، ۸:۵۹
کد خبرنگار: 2103
کد خبر: 85502753
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تفکر جهادی دولت سیزدهم توسعه روستاهای استان تهران را رقم زده است

تهران بزرگ - ایرنا - مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری تهران با اشاره به اینکه تفکر جهادی دولت سیزدهم توسعه روستاهای این استان را رقم زده است، گفت: تامین زیرساختهای حوزه روستاها از مهمترین دغدغه‌های این دولت است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری تهران، حبیب موسوی روز یکشنبه در نشست هم اندیشی با بخشداران استان تهران با بیان اینکه رییس جمهور شهید در دوران خدمت خود خدمات کم نظیری به کشور داشتند، اظهار کرد: برای تداوم بخشی و خدمت خالصانه به مردم ضروری است که راه نورانی شهید رئیسی را ادامه دهیم.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری تهران با اشاره به شکل گیری قرارگاه جهادی در دولت سیزدهم افزود: این طرح به نوعی پیاده سازی تفکر جهادی در همه حوزه‌ها است و یک نگاه همه جانبه و خدمت گرایانه دارد.

موسوی در ادامه بر ضرورت توجه به قرارگاه جهادی توسعه روستایی تاکید کرد و ادامه داد: این قرارگاه با تسهیل گری و هدایت امور، خدمت رسانی به مردم را به طور ویژه در دستور کار دارد، چنانکه دیدیم تفکر جهادی در دولت سیزدهم منجر به توسعه روستاها شده است.

وی تامین زیرساخت‌ها در حوزه روستایی را از جمله دغدغه‌های مهم شهید آیت الله رئیسی دانست و اضافه کرد: شاهد هستیم که طی مدت خدمت ایشان اقدامات مناسبی در بخش زیربنای روستایی کشور شکل گرفته است.

در این نشست مهمترین دغدغه‌ها و مسایل مرتبط با روستاها مطرح و وظایف قانونی بخشداران در قبال پیگیری امور مذکور تبیین شد و در ادامه قوانین و مقررات حوزه روستایی و دهیاری‌ها مرور و به سوالات و ابهامات موجود پاسخ داده شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha