۲۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۱۸
کد خبرنگار: 5616
کد خبر: 85502839
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

افتتاح اولین نمایشگاه صنایع دستی برای توسعه فعالیت زنان بی‌سرپرست در پاکدشت

پاکدشت- ایرنا - رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی پاکدشت از افتتاح نخستین نمایشگاه دائمی صنایع دستی در این شهرستان با هدف توسعه فعالیت‌های کارآفرینان زن بدسرپرست و بی سرپرست خبر داد.

اسدالله تاجیک روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، از اجرایی شدن نخستین مصوبه شورای فرهنگ و عمومی شهرستان در خصوص برپایی نمایشگاه دائمی صنایع دستی در پاکدشت خبرداد و اظهارداشت: طبق تصمیم شورای فرهنگ و عمومی شهرستان پاکدشت، تفاهم نامه بین اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و شهرداری پاکدشت برای برپایی نمایشگاه دائمی صنایع دستی در محله مقداد منعقد شد.

افتتاح نمایشگاه دائمی هنرهای دستی در پاکدشت

وی در ادامه افزود: این تفاهم نامه در راستای رشد فعالیت های صنایع دستی کاران و کارافرینان زنان بدسرپرست و بی سرپرست پاکدشت باحمایت فرماندار و شهرداری و گردشگری اجرایی شد.

رییس اداره گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی پاکدشت در ادامه یاداورشد: در فرهنگسرای مقداد محل دائمی نمایشگاه کارافرینان و صنایع دستی کاران می شود و مکان گردشگری در ابتدای روستای آلوئک نیز محل فروش دائمی کار دست تولیدی محله مقداد می شود، تا ضمن تولید صنایع دستی محل تضمینی برای فروش و رونق اقتصادی شکل بگیرد.

افتتاح نمایشگاه دائمی هنرهای دستی در پاکدشت

تاجیک در پایان خاطرنشان کرد: در مرحله نخست جایگاه حضور ۲۰ کارآفرین در محله مقداد فراهم شده که بزودی کار خود را در این نمایشگاه دائمی آغاز می کنند.

افتتاح نمایشگاه دائمی هنرهای دستی در پاکدشت

شهرستان پاکدشت پایتخت گل و گیاه کشور با بیش از ۴۵۰ هزار نفر جمعیت در محور ترانزیتی بزرگراه امام رضا (ع) در جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha