رونمایی از طرح های عمرانی که آبادانی را برای پردیس به ارمغان می آورد + فیلم

پردیس- ایرنا- افتتاح چندین طرح عمرانی و شهری در فازهای جدید و قدیم شهرستان پردیس که بر رونق و خدمات بیشتر به شهروندان می افزاید.

به گزارش ایرنا، روز یکشنبه بازار میوه و تره‌بار کوهسار، بوستان‌ طبیعت، بوستان زیتون، سرای آفتاب، زمین ورزشی فاز ۴، محل جدید مرکز تعویض پلاک پردیس، آرامستان و مسیر دسترسی به آزادراه از فاز ۱ پروژه‌های جدید شهر پردیس با حضور علیرضا فخاری استاندار تهران و مسئولان‌ شهری افتتاح و به بهره برداری رسید.

افتتاح مرکز جدید نقل و انتقالات خودرویی
مرکز نقل و انتقالات و خدمات خودرویی به مساحت ۲۰۰۰ مترمربع عرصه و ۴۰۰ متر مربع اعیان شامل محوطه پارکینگ، تعداد ۱۰ دفتر خدمات رسانی در داخل مجموعه و سایر امکانات افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

هدف از اجرای این طرح، رفاه شهروندان پردیس و ساکنان همه شهرستان‌های شمالشرق استان تهران به منظور کاهش ترددهای غیر ضرور در مسیر نسبتاً طولانی تا مراکز مشابه در پایتخت است.

استاندار تهران در سفر قبلی خود برای افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرداری پردیس و در جریان افتتاح مرکز نقل و انتقالات و خدمات خودرویی پیشین، درخواست تغییر این مرکز را داشت.

افتتاح بوستان زیتون شهرداری پردیس در فازهای ۵ و ۹
بوستان زیتون به عنوان یکی از خدمات دولت خدمتگزار به ساکنین مسکن مهر که از سوی شهرداری پردیس احداث شده به بهره برداری رسید.

بوستان زیتون به مساحت ۱۲ هزار مترمربع در حدفاصل فازهای ۹ و ۵ شامل ست ورزشی، زمین بازی کودکان، اتاق نگهبانی، فضای سبز، سرویس بهداشتی، آلاچیق، مسیر سلامت و سایر امکانات افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

این طرح با هدف توسعه مراکز تفریحی و تفرجگاهی، افزایش سرانه فضای سبز و ایجاد محیطی مناسب برای شهروندان جهت گذران لحظاتی خوش در کنار خانواده و بهره مندی علاقه‌مندان به ورزش از امکانات‌ مورد نیاز به بهره برداری رسید.

رونمایی از طرح های عمرانی که آبادانی را برای پردیس به ارمغان می آورد + فیلم
افتتاح بوستان بزرگ "طبیعت" پردیس
بوستان بزرگ طبیعت به مساحت ۲۵۰۰۰ مترمربع در خیابان نخلستان و قابل مشاهده از ابتدای بلوار خلیج فارس جنوبی و ورودی شهر شامل سه مسیر خودرویی آسفالت، پله سنگی، ست ورزشی، زمین بازی کودکان، اتاق نگهبانی، فضای سبز، سرویس بهداشتی، آلاچیق، سه مسیر سلامت و سایر امکانات افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

هدف از اجرای این طرح توسعه مراکز تفریحی و تفرجگاهی، افزایش سرانه فضای سبز و ایجاد محیطی مناسب برای شهروندان جهت گذران لحظاتی خوش در کنار خانواده و بهره مندی علاقه‌مندان به ورزش از امکانات‌ مورد نیاز است.

رونمایی از طرح های عمرانی که آبادانی را برای پردیس به ارمغان می آورد + فیلم
افتتاح بوستان ویژه بانوان "شهیده ریحانه"
بوستان ریحانه در زمینی به مساحت ۱۶ هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۱۱۵ میلیارد ریال از سوی شهرداری پردیس در سال ۱۴۰۲ آغاز و دارای امکاناتی از جمله ست ورزشی، زمین بازی کودکان، خانه اسباب بازی، فضای سبز، المان مادر و کودک، آمفی تئاتر روباز، آلاچیق، مسیر سلامت و دیوار سبز است.

بانوان به عنوان رکن اصلی نهاد خانواده، قشری تأثیرگذار در تربیت نسل امروز و آینده جامعه محسوب می‌شوند، ازاین‌رو سلامت روح و جسم بانوان یکی از دغدغه‌های اصلی مدیریت شهری پردیس قلمداد می‌شود، بر همین اساس، عملیات احداث بوستان اختصاصی بانوان شهر پردیس طی اقدامی جهادی کلید خورد.

این بوستان در زمینی به مساحت ۱۶ هزار مترمربع واقع در بلوار شهید چمران احداث و صبح امروز در ادامه افتتاحیه طرح‌های عمرانی توسط استاندار تهران گشایش یافت.

محل بوستان در بلوار شهید چمران شامل ست های ورزشی، زمین بازی کودکان، خانه اسباب بازی، اتاق نگهبانی، فضای سبز، سرویس بهداشتی، المان مادر و کودک، آمفی تئاتر روباز، آلاچیق، مسیر سلامت، دیوار سبز است.

شهرداری پردیس این بوستان را به نام زیبنده شهیده خردسال ریحانه سلطان‌ نژاد همان دختری با کاپشن صورتی که سال گذشته در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان به دست زادگان ناپاک صهیونیسم و استکبار به شهادت نائل آمد، مزین کرد.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha