سفرهایی برای زدودن فاصله‌ها

تبریز - ایرنا - سفرهای استانی از دغدغه های رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی بود و خود بر تکرار این سفرها تا رفع تمام مشکلات تاکید داشت، این سفرها در کنار به جریان انداختن طرح های راکد و نیمه تمام موجب تقویت وحدت ملی و برداشتن فاصله بین دولت و ملت شد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، تاثیر سفرهای استانی در توسعه کشور در حدود سه سال عمر دولت شهید رییسی خدمات ماندگار و قابل توجهی را برجا گذاشته است.

مردم شهید پرور تبریز یکسال پیش در چنین روزهایی با حضور در محوطه مصلای این شهر چشم انتظار رئیس جمهور بودند، شهید آیت الله رئیسی قرار بود در قالب دور دوم سفر استانی به تبریز بیاید.

آن روز خیابان های اطراف مصلای تبریز مملو از جمعیت بود و خودرو حامل شهید رئیسی به سختی خود را به محل سخنرانی رساند.

کاربران فضای مجازی نیز با پویش در خدمت جمهور به استقبال رئیس جمهور رفته بودند.

رئیس جمهور در مصلای تبریز این استقبال گرم و محبت را مربوط به عرض ارادت به ولایت، انقلاب، نظام و خون شهدا دانست و گفت: تمام افتخارم نوکری و خدمتگذاری مردم است؛ شرمنده شما هستم.

آیت الله رئیسی همچنین گفت: این اجتماع عظیم ۲ پیام اساسی دارد پیام اول امید به دلدادگان انقلاب اسلامی و پیشرفت به کسانی که در دلشان عشق انقلاب است و پیام دوم به دشمنان انقلاب که در صحنه ایم و همچنان که تاکنون دشمن را ناکام کرده ایم بعد از این نیز ناکام خواهیم گذاشت.

سفرهایی برای زدودن فاصله ها

بهره برداری از طرحی برای کاهش ۱۱۴ کیلومتری مسیر ریلی تبریز - تهران

همزمان با سفر دور دوم رییس جمهور به آذربایجان شرقی مسیر ریلی بستان آباد - تبریز و ایستگاه خاوران به بهره برداری رسید.

فاز دوم ابرپروژه خط آهن میانه - تبریز در مسیر بستان آباد - تبریز به طول ۴۴ کیلومتر و با حمایت های دولت سیزدهم ۱۹ خرداد سال ۱۴۰۲ با حضور آیت الله رئیسی بهره برداری شد و حرکت قطار در این مسیر به صورت رسمی از ایستگاه خاوران به تهران آغاز شد.

آیت الله سیدابراهیم رئیسی در مراسم افتتاح خط آهن بستان آباد - تبریز و ایستگاه راه آهن خاوران با آرزوی سفری همراه با سلامتی برای مسافران حاضر در ایستگاه به مقصد مشهد مقدس، گفت: اخلاص تبریزی ها به امام رضا(ع) زیاد است و خادم این امام همام هستند.

سفرهایی برای زدودن فاصله ها

رونمایی از تراکتور شالیزار در تبریز

آیت الله رئیسی در این سفر با حضور در شرکت تراکتورسازی تبریز از چهار طرح تولیدی این شرکت از جمله تراکتور شالیزار رونمایی کرد.

خط تولید کامیونت ۱۱ تنی، سالن مونتاژ موتورهای صنعتی و خط تولید محورهای جلوی تراکتور دیگر طرح هایی بود که با حضور رئیس جمهور بهره برداری شد.

رئیس جمهور شهید در این دیدار دستور پرداخت ۵۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات به کشاورزان برای خرید تراکتور را صادر کرد.

فاز نخست سد گرمی چای میانه و بهره برداری از خط انتقال ۴۹ کیلومتری آب به میانه و تصفیه‌خانه میانه از مهمترین طرح‌های آبی آذربایجان‌شرقی است که در سفر رییس‌جمهور به این استان به بهره برداری رسید.

تولید مس کاتد به روش هیپ لیچینگ(اسیدپاشی با آب) در مجتمع مس سونگون ورزقان همزمان با دومین حضور رییس جمهور در آذربایجان شرقی با حضور سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت در مس سونگون آغاز شد.

با حضور رئیس جمهور جشن احیای واحدهای راکد تولیدی نیز در استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

آیت الله رئیسی همچنین در مقبره الشعرای تبریز با شعرا و هنرمندان دیدار کرد و نشستی با علمای استان داشت و در این بازدید و دیدار اجرای طرح توسعه مقبره الاشعرا توان دوباره یافت.

به گزارش ایرنا، آیت الله سیدابراهیم رئیسی در قالب پنجمین سفر از دور دوم سفرهای استانی خرداد ۱۴۰۲ به آذربایجان شرقی سفر کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha