۲۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۵۲
کد خبر: 85503386
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

سمنان، دومین استان برتر در نهضت ملی مسکن اعلام شد

۲۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۵۲
کد خبر: 85503386
سمنان، دومین استان برتر در نهضت ملی مسکن اعلام شد

سمنان - ایرنا - استاندار سمنان با بیان اینکه سمنان دومین استان موفق بعد از استان خراسان جنوبی در اجرای نهضت ملی مسکن است، گفت: انتصاب مدیرعامل شهر جدید ایوانکی به عنوان یک اولویت مهم پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدمحمدرضا هاشمی روز یکشنبه در نشست پیگیری مشکلات نهضت ملی مسکن شهر جدید ایوانکی شهرستان گرمسار با محوریت تأمین زیرساخت های آب و انشعابات برق به میزبانی شرکت عمران شهر جدید ایوانکی بیان کرد: فقدان مدیرعامل شهر جدید ایوانکی یک آسیب جدی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این بخش است.

وی با اشاره به اینکه سمنان دومین استان موفق بعد از خراسان جنوبی در اجرای طرح نهضت ملی مسکن است، افزود: انتصاب نیروی توانمند و مسلط در حوزه مسکن در شرکت شهر جدید ایوانکی پیگیری می‌شود.

استاندار سمنان شهر جدید ایوانکی را ظرفیتی مناسب برای سرریز جمعیت پایتخت به استان سمنان برشمرد و گفت: در حوزه زیرساخت شرکت‌های آب، برق و گاز به خوبی عمل کرده اند و برای تامین آب آشامیدنی در شهر جدید ایوانکی برنامه درازمدت طراحی شده است.

سمنان، دومین استان برتر در نهضت ملی مسکن اعلام شد

وی با بیان اینکه طرح جامع و طرح تفصیلی به مرور در حال انجام است، اضافه کرد: اولویت اول پیمانکاران در ساخت طرح ها استفاده از کارگران ایرانی و کارگران افغانی مجاز باشد؛ در غیر این صورت پیمانکاران جریمه خواهند شد.

استان سمنان سهمیه ساخت ۶۰ هزار واحدی از نهضت ملی مسکن طی چهارسال دارد که ۳۰ هزار واحد در شهر جدید ایوانکی و ۳۰ هزار واحد توسط راه و شهرسازی در ۲۰ شهر استان سمنان هدف‌گذاری شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha