۲۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۱۴
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85504095
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

تدارک ۵۳۱ شعبه اخذ رای انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان رشت

رشت - ایرنا - فرماندار شهرستان رشت با اشاره به برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیرماه امسال گفت: ۵۳۱ شعبه اخذ رای در انتخابات ریاست جمهوری در سطح شهرستان رشت برنامه ریزی شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، کیا عاشوری روز دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان رشت اظهار کرد: بر اساس ماده ۲۱ قانون انتخابات همه ادارات موظفند با بهره‌گیری از امکانات خود در برگزاری انتخابات کمک کنند و در این راستا مدیران شهرستان رشت باید به این موضوع توجه کنند.

وی با تاکید بر ضرورت همکاری همه در برگزاری هر چه پرشورتر انتخابات هشتم تیرماه گفت: مدیران شهرستان رشت چند روز قبل از برگزاری انتخابات باید در کنار مجموعه فرمانداری این شهرستان بوده و در تامین مقدمات و امکانات برگزاری انتخابات مشارکت کنند.

عاشوری بر لزوم بی‌طرفی مدیران در جریان برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان رشت تاکید کرد و افزود: باید با درایت و توجه به سلامت انتخابات و حفظ اصل بی‌طرفی کامل حضور مردم را در این انتخابات افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه راهبردهای چهارگانه مقام معظم رهبری شامل رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت در برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نیز باید مورد توجه باشد، ادامه داد: فضاسازی در شهرستان رشت برای انتخابات هشتم تیر در دستور کار قرار گیرد.

فرماندار شهرستان رشت با یادآوری حضور همیشگی مردم در صحنه‌های مختلف نظام اظهار کرد: حضور مردم در انتخابات نمایش اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی است و با حضور پرشور خود در انتخابات هشتم تیر بار دیگر این اقتدار را به رخ جهانیان می کشند.

وی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت‌الله رئیسی و همراهانش بیان کرد: خستگی ناپذیری، پی‌گیری امور، مدیریت میدانی و توجه به قشر ضعیف جامعه از جمله ویژگی‌های رئیس جمهور شهید بود.

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه مردم قدردان خادمان خود هستند به حضور گسترده مردم در مراسم تشییع شهید جمهور اشاره کرد و افزود: رئیس‌جمهور شهید خدمات ارزشمند در بخش‌های مختلف به یادگار گذاشت؛ دولت وی، دولت محرومان بود.

وی با تاکید بر لزوم تبیین خدمات دولت سیزدهم اظهار کرد: خدمات شهید آیت‌الله رئیسی و دستاوردهای ۴۵ ساله انقلاب اسلامی باید برای مردم به ویژه نسل جوان تبیین شود؛ نسل جدید امروز با داشته‌های انقلاب بیگانه هستند و ضعف هم از ما بوده‌است.

عاشوری در بخش دیگری از سخنانش در نشست شورای اداری شهرستان رشت با تاکید بر لزوم تکریم ارباب رجوع خطاب به مدیران حاضر در این جلسه گفت: مسئولیت‌ها همیشگی نیست؛ در کارهای خود اثرمعنوی برجا بگذارید و نسبت به رفع مشکلات مردم بی تفاوت نباشید و دغدغه‌های آنان را مرتفع کنید.

وی با تاکید بر ضرورت فراهم کردن بسترهای شور و نشاط در شهرها و روستاها با ارائه خدمات و برنامه‌های شاد اضافه کرد: اقدامات لازم برای جلوگیری از تنش آبی با توجه به فصل کشت و کار انجام شود.

در این نشست جمعی از مدیران ادارات شهرستان رشت به بیان عملکرد حوزه خود پرداختند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha