۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۱۱
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85493432
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

استاندار گیلان: امید آفرینی و آگاهی بخشی وظیفه اصلی مسئولان است

رشت - ایرنا - استاندار گیلان با اشاره به اینکه سیره شهید جمهورباید سرلوحه کار مدیران قرار گیرد، اظهار کرد: امید آفرینی و آگاهی بخشی وظیفه اصلی مسئولان است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری گیلان، اسدالله عباسی روز چهارشنبه در نشست مشترک ستاد انتخابات گیلان با فرمانداران و هیئت نظارت استان در رشت اظهار کرد: مدیران و مسئولان برای تداوم راه شهید جمهور باید بر امیدآفرینی و آگاهی بخشی در جامعه اهتمام جدی داشته باشند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید و همراهانش، بر ضرورت اتخاذ بسترها و تدابیر لازم برای حضور حداکثری مردم فهیم استان در پای صندوق‌های رأی تاکید و بیان کرد: مدیران و مسئولان در راستای خدمتگزاری به مردم باید ۲ مولفه مهم امیدافزایی و آگاهی بخشی در جامعه یعنی همان جهاد تبیین بر اساس منویات مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهند.

نمانیده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه سیره و روش شهید جمهور آیت الله رئیسی برای ما مسؤولان درس اخلاق ، مدیریت و ولایتمداری است، افزود: کار و تلاش بدون هیچ وقفه‌ای ادامه دارد و باید تمامی مدیران، فرمانداران در گیلان با تلاش بیشتری نسبت به گذشته جهادی پای کار باشند.

استاندار گیلان اضافه کرد: مدیران و مسئولان با تاسی از سیره رئیس جمهور شهید باید پیگیر مشکلات و محرومیت‌های موجود در استان و شهرستان باشند.

عباسی با بیان اینکه شعارهای راهبردی در کشور برگرفته از سیره شهدا و ارزش‌های دینی است، خاطرنشان کرد: رئیس جمهور شهیدمان نیز با تاسی از این سیره و روش در طول مسئولیت‌های مختلف بویژه در دولت سیزدهم، به کشور و مردم خدمت کردند و بدلیل عشق به مردم، اینگونه ماندگار شدند.

وی، شهید آیت الله رئیسی را مدیری عالم، ساده زیست و خستگی ناپذیر دانست و گفت: ایشان در طول سه سال خدمت در دولت، شبانه روز به همراه مدیران در حال تلاش و رفع مشکلات بودند و مدیران نیز این سیره ایشان را سرلوحه کار خود قرار داده اند.

استاندار گیلان با بیان اینکه همه مدیران در استان باید شبانه روز بدون وقفه کار کنند، اظهار کرد: مدیران نباید از مشکلات و محرومیت‌های موجود غافل شوند و با حضور در بین مردم خودشان پیگیر رفع مشکلات آنان باشند.

عباسی با بیان اینکه بسترهای لازم برای برگزاری باشکوه چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در گیلان بر اساس فرامین رهبر معظم انقلاب و ابلاغیه وزیر کشور فراهم است، بیان کرد: فرمانداران و هیئت‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری از فردا همزمان با نام نویسی داوطلبان ریاست جمهوری کار خود را در استان در اجرای فرایند برگزاری انتخابات بر اساس چهار اصل راهبردی رهبر معظم انقلاب اسلامی پیش می برند.

وی با اشاره به اینکه فرمانداران و اعضای ستاد انتخابات با مردم و رسانه‌های استان باید تعامل و هم افزایی داشته باشند، گفت: بر اساس برنامه ابلاغی از سوی ستاد انتخابات کشور، مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی روز هشتم تیرماه ۱۴۰۳ برای انتخاب رئیس دولت چهاردهم پای صندوق‌های رای خواهند رفت.

نماینده عالی دولت در گیلان اضافه کرد: ما با تمام توان آماده برگزاری این انتخابات در کنار رسیدگی به امورات استان هستیم و خللی در خدمت رسانی ایجاد نخواهد شد.

وی با بیان اینکه انتخابات ایران بر پایه مردم است، گفت: مردم یکبار دیگر با حضور در انتخابات ضمن ادای احترام به رئیس جمهور شهیدشان، بار دیگر با آرمان‌های بلند امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدا تجدید پیمان کرده و دشمنان کشور و انقلاب را مایوس خواهند کرد.

عباسی با اشاره به ۴۶ هیئت اجرایی در ۱۷ شهرستان و ۲۹ بخش با مدیریت فرمانداران و بخشداران و هیئت‌های نظارت بر چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: امیدواریم در دولت چهاردهم نیز مسیر خدمات‌رسانی به مردم همچون دولت سیزدهم و با خط مشی شهیدجمهور آیت الله رئیسی ادامه داشته باشد.

استاندارگیلان با بیان اینکه طبق دستورالعمل، تمامی دستگاه‌‎ها برای برگزاری انتخابات همراهی دارند، اظهار کرد: اخذ رأی بصورت دستی و احراز هویت رأی دهندگان بصورت الکترونیکی است و تبلیغات نامزدهای تایید شده از ۲۳ خرداد به مدت ۱۵ روز ، تا صبح هفت تیر ادامه دارد.

احمد قنبریان سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان گیلان هم در این نشست اظهار کرد: همانند انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، برای این دوره از انتخابات ۲ هزار و ۶۸۹ شعبه اخذ رای در گیلان در نظر گرفته شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha