۲۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۰۶
کد خبر: 85504222
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بنیاد علوی فعالیت خود را در جهرم آغاز کرد

۲۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۰۶
کد خبر: 85504222
بنیاد علوی فعالیت خود را در جهرم آغاز کرد

شیراز- ایرنا - فرماندار ویژه جهرم گفت:بنیاد علوی در این شهرستان با حمایت و پشتیبانی از ۳۵۰ طرح اشتغالزایی تا ایجاد ۲ هزار و ۴۰۰ فرصت جدید شغلی توسط بنیاد برکت فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش ایرنا، محمدحسن شعبانی دوشنبه در جلسه انتخاب روستاهای هدف طرح‌های اشتغازایی بنیاد برکت و علوی اظهار داشت: مقام معظم رهبری (دامت برکات) بیش از یک دهه است که بر مباحث اقتصادی در نام گذاری شعار سال به ویژه اقتصاد توأم با عدالت تأکید دارند که مجریان و تسهیلگران، پرچمداران حل این مسئله در مناطق هدف، بنیاد علوی و برکت هستند.

فرماندار ویژه جهرم افزود: ۷۸۹ طرح توسط بنیاد برکت از سال ۱۴۰۰ تا پایان سال ۱۴۰۲ در شهرستان جهرم اجرا شده که قریب به ۲ هزار و ۴۰۰ اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم ایجاد شده است.

شعبانی اظهار کرد: همچنین برای راه اندازی این طرح ها بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی توسط بنیاد برکت در شهرستان جهرم پرداخت شده است.
فرماندار جهرم گفت: بنیاد علوی، سه رویکرد آموزش، سلامت و اقتصاد را مبنای فعالیت های خود در مناطق محروم قرار داده است.

وی بیان کرد: ۱۶ روستا به عنوان نقطه هدف اشتغال بنیاد انتخاب خواهند شد و خدمات حوزه آموزش، سلامت و اشتغال توسط بنیاد علوی دریافت می کنند.
فرماندار ویژه شهرستان جهرم اعلام کرد: ۳۵۰ طرح اشتغالزایی به صورت خرد و خانگی، کارگاهی و بنگاهی در سال ۱۴۰۳ در این ۱۶ روستای هدف بنیاد علوی، حمایت و پشتیبانی خواهد شد.
شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری جنوب شرق شیراز قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha