۲۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۹:۴۷
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85504550
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶ سارق حرفه‌ای در خرم‌آباد دستگیر شدند

۲۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۹:۴۷
کد خبر: 85504550
۶ سارق حرفه‌ای در خرم‌آباد دستگیر شدند

خرم آباد - ایرنا - فرمانده انتظامی خرم آباد گفت: ۶ سارق حرفه ای در این شهرستان دستگیر و به ۱۳ فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش ایرنا، از پایگاه خبری پلیس لرستان سرهنگ نبی اله قاسمی روز دوشنبه اظهار کرد: طرح پیشگیری از سرقت و مبارزه قاطع با سارقان به صورت مستمر در دستور کار پلیس شهرستان خرم‌آباد قرار دارد.

وی افزود: ماموران انتظامی خرم آباد پس از اقدامات اطلاعاتی و شناسایی سارقان موفق به دستگیری ۶ سارق حرفه ای و سابقه دار شدند که در ادامه روند تحقیقات تخصصی پلیس، سارقان تاکنون به ۱۳ فقره انواع سرقت اعتراف و همراه پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

سرهنگ قاسمی در پایان از شهروندان خواست در صورت اطلاع از فعالیت های مجرمانه، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی در دلفان

فرمانده انتظامی دلفان از دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ نجف‌علی بارانی بیان کرد: به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره نزاع دسته جمعی در یکی از مناطق شهرستان دلفان بلافاصله ماموران انتظامی این شهرستان جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور ماموران در محل مشاهده شد که چند نفر به علت اختلافات قبلی با هم درگیر که موجب ایجاد تنش و برهم زدن آسایش اهالی آن منطقه شده اند.

بارانی اضافه کرد: با حضور به موقع و مقتدرانه پلیس هشت نفر از عوامل اصلی نزاع دستگیر و به مرجع قضایی جهت سیر مراحل قانونی تحویل شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha