۴۷ مصدوم در حادثه آتش‌سوزی کارخانه لاستیک شهریار/ چهار نفر شرایط وخیم‌تری دارند

تهران بزرگ - ایرنا - معاون فنی و عملیات سازمان اورژانس استان تهران از وقوع آتش‌سوزی در کارخانه لاستیک در منطقه شهریار در ساعت ۱۳ و ۲۹ دقیقه خبر داد و گفت: در این حادثه ۴۷ نفر مصدوم شدند که چهار نفر از آنها شرایط وخیم‌تری نسبت به دیگر مصدومان دارند.

اسماعیل فراهانی روز دوشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در ابتدای جاده شهریار نرسیده به سعیدآباد این حریق صورت گرفته و زمانی که وقوع آتش‌سوزی به اورژانس تهران اعلام شد ۹ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس به همراه فرمانده عملیات غرب استان تهران به صحنه اعزام شدند.

وی ادامه داد: با توجه به گستردگی و احتمال مصدومیت افراد، گروهی از همکاران اورژانس برای امدادرسانی به این منطقه اعزام شدند که در نهایت اعزام ۲۲ نفر از مصدومان به بیمارستان‌های اطراف انجام شد.

فراهانی یادآور شد: ۱۴ نفر از مصدومان به بیمارستان فیاض‌بخش، ۲ نفر بیمارستان شهدای یافت‌آباد، چهار نفر بیمارستان امام خمینی (ره) شهریار و ۲ نفر هم به بیمارستان امام سجاد شهریار اعزام شدند. این افراد به دلیل دود ناشی از حریق و آتش‌سوزی دچار مصدومیت شده‌اند. 

وی اضافه کرد: همکاران اقدامات اولیه را برای افراد مصدوم انجام دادند البته در این حادثه ۲۵ نفر از مصدومان هم در محل حادثه مداوا شدند. این افراد وخامت حال نداشتند و در اتوبوس آمبولانس محل وقوع حریق فعالیت‌های درمانی و مداوا برای آنها انجام شده است. 

معاون فنی و عملیات سازمان اورژانس استان تهران گفت: اکنون همکاران اورژانس در محل حضور دارند ‌همچنین آمبولانس هم در محل وقوع حادثه مستقر است تا حریق به طور کامل اطفا شود.

وی اضافه کرد: این حادثه فوتی نداشته اما همه مصدومان و چهار نفری که وخامت حال بیشتری داشتند به مراکز درمانی اعزام شدند. از آنجا که سایر موارد مصدومیت مشکل جدی نداشتند در محل مداوای آنها صورت گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha