حزب‌الله در جنگ فراگیر می‌تواند ۳ هزار پرتابه در روز شلیک کند

تهران - ایرنا- مجله صهیونیستی «ایپوک» به سران این رژیم هشدار داد که در صورت وقوع جنگ فراگیر با حزب الله، رزمندگان مقاومت اسلامی می توانند در هر روز ۳ هزار پرتابه به سمت اهداف صهیونیستی در سرزمین های اشغالی شلیک کند.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، مجله صهیونیستی ایپوک در گزارشی با اشاره به قدرت نظامی حزب الله لبنان نوشت: در صورت وقوع جنگ گسترده با حزب الله، در ۱۰ روز اول جنگ، این حزب می تواند به طور متوسط ‌روزانه سه هزار پرتابه از انواع سلاح ها به سمت اسرائیل شلیک کند.

این مجله با اشاره به قدرت بالای موشکی حزب الله ادامه داد: در صورتی که جنگ با حزب الله طولانی شود، حزب الله می تواند روزانه یک هزار موشک را به مدت ۲ ماه به اسرائیل شلیک کند.

«ایپوک» افزود: شلیک این تعداد پرتابه ها به جز پرتابه هایی است که حزب الله می تواند در جنگ زمینی به نظامیان اسرائیلی شلیک کند.

در این پیوند، رسانه‌های غربی نیز با اشاره به توان بالای حزب الله به سران رژیم صهیونیستی نسبت به آغاز کردن جنگ فراگیر با لبنان هشدار داده اند.

روزنامه «گاردین» انگلیس در همین ارتباط نوشت که واشنگتن همزمان با بازدید مقام‌های رژیم اسرائیل از مناطق شمال فلسطین اشغالی و هم مرز با لبنان و مطرح شدن برخی گمانه زنی‌ها در مورد وقوع جنگ نظامی گسترده، به تل آویو درباره جنگ با حزب الله هشدار داد.

مقام های صهیونیست که در بیش از هشت ماه جنگ علیه نوار غزه همیشه شعار نابودی کامل جنبش حماس و آزاد کردن اسیران صهیونیست را سر داده اند اما تاکنون نتوانسته اند به هیچ یک از اهداف خود برسند و تنها به کشتار بیش از پیش مردم بی دفاع نوار غزه و ویرانی گسترده این منطقه اقدام کرده اند.

حزب‌الله لبنان در چندماه گذشته در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و نسل‌کشی فلسطینیان در این منطقه، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک‌نشین در این مناطق شده است.

تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های نزدیک مرزهای لبنان خارج شده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha