۲۲ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۵۵
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 85505323
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هفت عضو باند پولشویی در خراسان جنوبی دستگیر شدند

۲۲ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۵۵
کد خبر: 85505323
هفت عضو باند پولشویی در خراسان جنوبی دستگیر شدند

بیرجند- ایرنا- رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی از انهدام باند هفت نفره پولشویی، توقیف حساب‌ها و اموال متهمان به ارزش ۵۶۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ یدالله دهقان روز سه شنبه در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره تصادف زنجیره ای در محل گردنه ثمن شاهی بر اثر پاشیده شدن سوخت مخازن هزار لیتری از بار یک دستگاه تریلی روی جاده و ایراد خسارت به حدود ۱۰ دستگاه خودرو سواری پیگیری و بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در این رابطه یک دستگاه تریلی حامل مخازن هزار لیتری را به همراه سوخت قاچاق توقیف کردند و مستندات حاکی از باندی بودن شبکه قاچاق سوخت داشت لذا بررسی پرونده پولشویی مالک اصلی تریلی همچنین تحقیقات در این زمینه به صورت علمی و تخصصی آغاز شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی گفت: با اقدامات فنی و اطلاعاتی دقیق درخصوص مدارک حساب‌ها و اموال منقول و غیرمنقول مالک تریلی و وابستگانش، مشخص شد از وجوه حاصله، تعدادی منزل مسکونی و تریلی و اتوبوس خریداری شده است و خودروها در قاچاق سوخت و مواد مخدر فعالیت دارند.

وی تصریح کرد: ارزش ریالی کارکرد حساب‌ها و اموال متهمان بیش از ۵۶۰ میلیارد ریال برآورد شده است که تمامی اموال با حکم قضایی توقیف شد و ماموران در این رابطه هفت متهم را دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی کردند.

دهقان افزود: مبارزه با جرایم اقتصادی از اولویت‌های پلیس است و با جدیت با مفسدان اقتصادی برابر قانون برخورد می‌شود.

وی از شهروندان نیز خواست به منظور مشارکت در این امر هرگونه اخبار و اطلاعات از فعالیت‌ها و تخلفات اقتصادی و قاچاق را از طریق سامانه ۰۹۶۳۰۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha