۲۲ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۲۴
کد خبرنگار: 1794
کد خبر: 85505479
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طعم تلخ محکومیت بر کام قاچاقچی شکلات در زنجان نشست

زنجان - ایرنا - مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان از تشکیل پرونده برای قاچاقچی شکلات خارجی و جریمه یک میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریالی او خبر داد.

رضا مظفری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:با گزارش مأموران پلیس امنیت اقتصادی پیرامون کشف محموله کالای قاچاق از یک وانت، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

به گفته مظفری، پرونده حمل شکلات قاچاق شامل ۳۳ کارتن شکلات خارجی به ارزش یک میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال در شعبه چهارم تعزیرات حکومتی زنجان رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان افزود: شعبه با توجه ارائه نشدن مدارک گمرکی، اتهام حمل کالای قاچاق را محرز دانست و علاوه بر ضبط کالا، متخلف را به پرداخت یک میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

مظفری، از تسریع در رسیدگی به پرونده های تخلف گرانفروشی در سطح استان خبر داد و گفت: میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌ های حوزه کالا و خدمات در سطح کشوری ۱۱ روز و در استان زنجان ۷.۵ روز است.

وی خاطر نشان کرد: علت طولانی شدن روند بررسی برخی پرونده‌ها زمان‌بر بودن تحقیقات مربوط به نوع تخلف و انجام استعلامات مربوط است.

این مسوول یا یادآوری اینکه پرونده های وارده به تعزیرات حکومتی در چند بخش رسیدگی‌ می‌شود، گفت: رسیدگی به پرونده‌های کلان مربوط به پرونده های قاچاق کالا، ارز و خودرو است که با توجه به نوع تخلف، زمان زیادی را به خود اختصاص می دهد.

مظفری با بیان اینکه سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی آماده دریافت شکایات مردمی است، افزود: این سامانه مربوط به ثبت شکایات است که مستندات مربوط در آن ثبت و سپس جهت پیگیری به رووسای شعب ارجاع می شود.

این مسوول یادآور شد: در صورتی که مستندات مربوطه قابل استناد باشد، پرونده تشکیل و رسیدگی می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha