۲۷ خرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۳۹
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85510584
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۴ معتاد متجاهر در زنجان دستگیر شدند

زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان زنجان گفت: ۵۴ معتاد متجاهر در این شهرستان در راستای مطالبات مردمی با اجرای طرح ارتقای امنیت محله محور دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس زنجان، سرهنگ داود مرسلی روز یکشنبه با بیان این مطلب، افزود: در راستای مبارزه با پدیده شوم اعتیاد و مواد مخدر، طرح امنیت محله محور "عاصفات" در سطح شهرستان زنجان اجرا شد.

وی گفت: طرح امنیت اجتماعی با هدف دستگیری توزیع کنندگان و خرده‌فروشان مواد مخدر در شهرستان زنجان اجرا و ۱۷ خرده فروش و ۳۷ نفر معتاد دستگیر و بیش از ۹۵۰ گرم مواد مخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان از عزم جدی همه رده های انتظامی در برقراری امنیت خبر داد و خاطرنشان کرد: پلیس در راستای مطالبات به حق مردم بی وقفه و شبانه روزی تلاش می کند و از مردم نیز انتظار دارد هوشمندانه و با جدیت هرگونه فعالیت مجرمانه اعم از خرید، فروش، حمل و نگهداری مواد مخدر را به پلیس گزارش دهند.

کشف بیش از ۲ تن کود شیمیایی قاچاق در خدابنده

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده گفت:‌ در پی توقیف یک دستگاه وانت نیسان، ۲ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم کود شیمیایی قاچاق در این شهرستان کشف شد.

سرهنگ محسن غنیمتی اظهار داشت: ماموران فرماندهی انتظامی بخش افشار شهرستان خدابنده حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو وانت نیسان مشکوک شده و آن را جهت بازرسی متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودرو توقیفی، ۲ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم کود شیمیایی قاچاق به ارزش ۳۵۰ میلیون ریال کشف و یک نفر دستگیر و به دستگاه قضا معرفی شد.

کشف کالاهای احتکاری و قاچاق در زنجان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان از کشف ۱۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال انواع کالاهای احتکاری و فاقد مجوز در زنجان خبر داد و گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با رصد اطلاعاتی برای توقیف چهار دستگاه خودروی عبوری در جاده های استان اقدام کردند و بررسی یک واحد انبار احتکار لاستیک را در زنجان در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ حسین بدری افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی، در بازرسی از انبار مذکور هشت حلقه لاستیک خودروی سنگین احتکار شده و همچنین در بازرسی از خودروهای توقیفی، یک هزار و ۲۲ کیلوگرم غذای حیوانات اهلی، ۱۳۱ هزار و ۴۰۰ نخ سیگار، یک هزار و ۵۶ قوطی نوشیدنی انرژی زای خارجی و ۹۲۸ عدد انواع کالای آرایشی و بهداشتی قاچاق را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان با بیان اینکه کارشناسان مجموع ارزش کالاهای مکشوفه را ۱۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، تصریح کرد: در این راستا پنج متهم دستگیر و به همراه پرونده های متشکله برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

بدری خاطرنشان کرد: مبارزه بی امان با پدیده شوم قاچاق از اولویت های این پلیس است و از شهروندان درخواست می شود در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک در این زمینه، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ و یا ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی به شماره ۰۹۶۳۰۰ اطلاع دهند.

تصادف موتورسیکلت با کامیون کشنده در جاده زنجان یک کشته برجا گذاشت

رئیس پلیس راه استان زنجان از جان باختن راکب موتورسیکلت بر اثر برخورد با کامیون کشنده در محور زنجان – طارم خبر داد.

سرهنگ محمد حسن خلجی اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصادف در محور " زنجان - طارم" ماموران انتظامی و پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور ماموران، مشخص شد در این حادثه یک دستگاه موتورسیکلت با یک دستگاه کامیون کشنده برخورد کرده که متاسفانه راکب ۱۶ ساله موتورسیکلت به علت شدت جراحات وارده در دم جان باخته و سرنشین دیگر مجروح شده است که توسط عوامل امدادی به مرکز درمانی انتقال داده شد.

خلجی تصریح کرد: با حضور ماموران انتظامی و امدادی در محل حادثه، کامیون کشنده و موتورسیکلت به پارکینگ دلالت شد و عوامل پلیس راه از صحنه تصادف بازدید کردند که علت تامه حادثه توسط کارشناسان پلیس راه رعایت نکردن حق تقدم و بی احتیاطی از جانب کامیون اعلام شد.

رئیس پلیس راه استان زنجان از رانندگان خواست: با احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی از بروز چنین حوادث تلخ و ناگواری پیشگیری کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha